• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Mandelnougat

Men det borde väl snart vara dags att trappa ner på takten EJ? 
    Ha inte dåligt samvete över att du mår bra, det mår du inte bra av (ödets ironi! )

• Tess82

EJ, var glad att du mår bra ingen som klandrar dig för det (avundas möjligtvis).

Lite svårt att låta bli att greja hemma när jag går hemma hela dagarna medan sambon jobbar. Vill ju gärna ha något att göra också. Kändes ju helt okej medan jag höll på igår men det kommer ju tyvärr efteråt. Jaja det är bättre nu i alla fall och idag ska jag ta det lugnt.

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Önskar jag hade nått bra tips på sovställning men jag är helt borta i det ämnet... Fick du inga tips av nån i gruppen Mandel ? 

Tess: Förstår att det är svårt att hålla sig borta från att städa och dona hemma...Man vill ju liksom göra nånting... Försök att dela upp det lite, dammsuga en dag och ta toaletterna dagen efter tex. Då kanske det inte gör lika ont...Vad vet jag... Fundersam  

Jag ska ju "bara" jobba till 5 april, ca 5 ½ vecka kvar dit.. Inte så farligt.... Men JÖSSES vad jag längtar...

*** med bebis i magen, v 31***
  • Mandelnougat

Förstår dig Johanna! Måste börja vara jobbigt att sitta så länge nu iom dina ben o sådär! Fundersam Och hoppas att du får hålla dig någorlunda fräsch så du riktigt kan njuta och ha ork till att pyssla på inför bebisens nedkomst!

• Emmajohanna

Nog ska det pysslas !!!!!! Det hinns alltid med.
    Oavsett om mina ben svullnar till två tjocka "mastodont"-korvar så ska det pysslas hemma..

Dags för lunch... Hörs senare majmammorna.

Hur gick det med bloggen förresten Mandel ?

• Tess82

Brukar dela upp städningen så jag tar en våning ena dan och den andra nästa men jag kände mig så pigg och energisk igår så det blev väl lite för mycket.

Förstår att du längtar tills du får gå hem nu EJ. Även om jag gnäller på att det är tråkigt att vara hemma så skulle jag inte vilja jobba nu ändå.

Nu måste jag äta lite, hörs senare.

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Jösses, det finns en BF-november tråd nu !!!! Vi ligger före...
    Tänk när vi själva var så "nya"... Det känns såååå längesen.

• Emmajohanna

Ja, så vi ska inte hänga läpp....

Kul att läsa din blogg förresten.

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3