Inlägg från: Mandelnougat |Visa alla inlägg
  • Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Lepa,
    Å vilken kombination! Lika starka viljor båda två skulle jag misstänka. Men sedan hänger det ihop med vart i tecknet man är född, ju närmare ett annat tecken man är desto mer drag kan man ha från det tecknet.

Å vad kul det är med stjärntecken igen!

• Mandelnougat

Hos oss skulle en Oxe passa perfekt!
    2 jordtecken och ett vattentecken i samma familj måste ju bara betyda harmoni!

• Mandelnougat

Nja, jag tycker det mest är roligt att kolla hur mycket som stämmer på personer! Ett tag var jag och en kompis helt fanatiska och  ställde "diagnos" på alla vi mötte i princip. Då skulle vi gissa vad personen var för stjärntecken och oftast fick vi faktiskt rätt åtminstone på vilket element personen tillhörde. Sedan växte jag ifrån det!

Å vad kul Lepa! Har han gissat på din mage ännu?

• Mandelnougat

Ah, en till som är född på ett horn!
    Mångfasetterade personer som brukar kunna visa 2 sidor och vara lite motsägelsefulla. Eller man brukar kunna få fel uppfattning av dom innan man känner dom, så har jag uppfattat många människor som är födda på ett horn.

• Mandelnougat

Good morning babes and bellies.

Idag har vi varit vaken sedan klockan 6 imorse (först toa sedan en hyperaktiv bebis i magen)och så slumrade vi om och fick sova i typ 30 min innan sambon väckte oss för att fråga efter sin telefon, så nu är jag här igen....dödstrött..
    Vågar inte fösöka somna om för då är väl risken stor att jag missar Sjukgymnasten idag vid 11, men gudarna ska veta att jag behöver få sova.

Vad "spännande" EJ! Själv känner jag mig som en valross när jag ligger i sängen. Igår väste jag till sambon efter föräldrautbildning och tyg inköp: "Nu förstår jag vad dom menar med att man känner sig tung sista tiden" . Nu börjar man nog snart att hoppas att lillkotten vill titta ut i rimlig tid (rimlig i det här fallet=v38)

• Mandelnougat

Insåg efter en snabb check i uträkningen att jag har 51 dagar kvar varpå jag i min ensamhet begraver huvudet i mina händer och säger högt för mig själv: "Thank you God!" Trodde jag hade 52 Det gäller att vara glad för det lilla!

• Mandelnougat

Ja 5 veckor känns inte som oöverstigligt.. men lägger man till den där sista 4 veckorna innan de sätter igång en så känns det genast helt ofantligt motigt! Fundersam

• Mandelnougat

Ja man borde verkligen passa på att sova men jag tycker det är så svårt att somna på kvällen om jag sover på dagen. Jag vill ha tillbaka min normala sömn nu. Tror du det går att åtgärda? Känns som ett lyckokast just nu att veta att det inte kommer bli bättre de närmsta året/åren....FundersamFlört
    Det är bara hoppas på att man får en riktigt söt unge som är värd varenda vaken minut!
    Brukar titta på bebisen på "Vänta barn" boken som man fick från MVC och tänka att jag vill att min bebis ska vara lika söt som den bebisen! Generad 

• Mandelnougat

Jag vet inte vad jag tror, men alla syskon har gått över tiden så det känns som om jag kommer att göra det oxå. Jag får för mig att jag antingen kommer att få typ 1-2:a maj eller så typ den 11:e.  (är beräknad 28/4 så 11:e är dagen innan en ev igångsättning)

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3