Inlägg från: Mandelnougat |Visa alla inlägg
  • Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Haha! Med den svullnaden vi börjar få så är det ju inte helt förvånande att man kan få problem alla tänkbara musar faktiskt!
    Ring henne nu i veckan, innan det blir värre tänker jag! Onödigt att det ska behöva bli värre än det absolut måste med tanke på att du ändå har så pass länge kvar att jobba.

Ja hur jag ska få plats med något i förrådet är ett mysterium. Måste gå igenom den röran också. Typiskt att julsaker tar upp sådan plats! Och verktygen ska vi inte ens prata om!Nä, nu ska här rensas järnet: "När katten är borta.."

• Mandelnougat

Jag ska kolla upp det där Tess! Tack för tipset!
    Man kan bli galen för mindre än dessa j***a tidningar. Ok om det är ett års tidningar som ligger framme men det är ju tidningar som kommit ut 2005. *suck!*

• Mandelnougat

Visst blir man som less på dessa jäkla repliker! Det värsta är att man/dom tror att man tycker det är roligt/bra att bli tjock när man är gravid! Frågar ni mig så är det lika värdelöst tråkigt att bli tjock oavsett orsak. Dock tycker jag om magar, men det sätter sig ju inte bara där...tyvärr...Fundersam

• Mandelnougat

Ha! Jag brukar -när någon nämner om att det kanske skulle kunna vara fler än en i magen - svara dom att "Ja de säger att det är bara en, men allt utöver en adopterar jag till dig" Då brukar dom fatta vinken!

• Mandelnougat

Godmorgon tjejer!

Sovit gott? Här har man börjat vakna minst 2 ggr/natt för att springa på toa. Svååårt irriterande!
    Och när man vaknar på morgonen så är man jättekissis så man kan inte försöka somna om heller så det är bara stiga upp och börja lyssna på grannarna som borrar (NU!! ) Hur f*n tänker man när man börjar borra i väggarna 07:40?! Att andra människor inte har något liv och inte behöver/vill sova?
    Jaja, det var det morgonhumöret. Frukost kanske får en på bättre humör.
    Hoppas ni andra haft en bättre morgon!

• Mandelnougat

Ja man får hålla lite koll på hur länge man sover på em/kvällarna. Sover jag mer än 1 timme så har jag jättesvårt att somna om till natten, så jag ställer oftast väckarklockan på 1h30m så jag har tid att somna och vakna! Sedan finns det dagar då jag verkligen inte orkar vakna när klockan ringer men då behöver jag oftast sova ut så då brukar det gå bra ändå.

Ja visst är det konstigt att man får börja hur tidigt som helst?!   Dom borrade nog bara 1 eller max 2 hål för sedan har det varit tyst. Men dom har hållit på med detta borrande i flera dagar fram o tillbaka så nu är jag bara less på att höra det där ljudet.

Jag brukar inte titta på Greys anatomy i vanliga fall men igår såg jag de sista minuterna i väntan på Seinfeld (som jag somnade ifrån) men jag har absolut ingen aning om vad du pratar om så jag kanske hade somnat innan! LLepa kan säkert hjälpa dig när hon vaknar!

• Mandelnougat

Ja idag har jag som mission att jag ska börja med förrådet men jag är osäker på om jag vågar med tanke på att jag kanske inte orkar slutföra det. Jaja, jag får väl iaf öppna dörren och syna oredan!
    Sambon är borta på jobb och kommer hem i kväll. Med lite tur så kan han vara ledig på fredag så vi får en hel dag tillsammans utöver helgen. Är såå tråkigt när han inte är hemma. Ibland är det skönt att vara själv och dra sig till minnes hur det var att bo själv. Men varje gång är slutsatsen att jag trivs såååå mycket bättre tillsammans med mitt .

Ibland så är det skönt att vara ensam hemma så kan man ordna en SPAkväll och sitta och bara fila fötter och måla naglar (fila fötter är ju svårt nu men måla naglarna)

Vad ska M göra i Oslo? Roligt att få åka bort i jobbet för honom!

• Mandelnougat

Just det: Läste en tråd nyss.
    Tror ni att ni kommer få blommor/presenter efter förlossningen av era respektive?
    Jag tror att jag kommer att få.. om han inte köper blommor så kommer jag vara dödsbesviken faktiskt. Det hör till att få blommor tycker jag. Om inte till mig själv så till bebisen.

• Mandelnougat

Ja jag hoppas att J inser att blommor är det minsta jag förväntar mig. Jag tror han vet det efter 5 år men man kan aldrig vara helt säker.. Fundersam

Han jobbar inom IT branschen som konsult. Så han far och flänger med jämna mellanrum, men för det mesta är han här. Blir i snitt kanske 1-2 ggr/månad han är borta om man räknar in kurser, utbildningar, jobb och kick-offer. 
    På tal om kick-off så infaller deras kick-off i år precis under den helgen vi är beräknade så han får vackert stanna hemma!  Kan han gott ha med tanke på att jag fick hoppa över både cigaretter och champagne på nyår! Någon rättvisa måste det ju finnas här i världen!

Fötterna har jag glömt hur dom ser ut, för det är snart så länge sedan jag sett dom.
    Nä, naglarna på händerna menar jag naturligtvis! Nu när jag fått ta bort förlovningsringen så får man vara så fin man kan på andra sätt. Bara synd det ska vara så jobbigt att hålla efter naglarna. Nagellacken nuförtiden är ju pissdåliga! Fundersam Flagar ju på en gång så efter en dusch så är det dags att göra allt från brjan igen...

• Mandelnougat

Jag har oxå hunnit så långt att jag planerat min 25 årsdag i sommar. Jag vill drick ett glas vin och tjuvröka den enda gången, so help me God!
    Visst är det knäppt att man är så sugen på sånt som man annars inte ens bryr sig i. Jag dricker kanske 2-3ggr/år i vanliga fall men nu vill jag verkligen ha ett glas vin.
    Längtar efter att inte dela kropp med någon. När man blivit en egen person igen.

Ska kolla upp nagellacket, minns du på en höft vad prislappen sa?

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3