Vi som plussade v34 version 3
Men EJ, är det inte fotodag idag? ![]()
Men EJ, är det inte fotodag idag? ![]()
Ha! Du ser vissa saker håller man koll på!
Nu ska jag gå och baka ut lite bröd så jag får äta något bröd idag!
Vi hörs tjejer!
Kram!
Godmorgon!
Idag är det helt ok, trots benet. Det är bara acceptera att det värker när jag belastat det.
Promenad o brödbak blev tydligen för mycket för Herr Högerben, men vänta bara när jag återfår min gamla fysik då ska vi minsann ut och jogga!
Man kan inte hänga på min kropp och inte orka med, då blir man utbytt(eller ja, sanning med modifikation, man blir sällan lyssnad på!
) .
Så var det tisdag igen då tjejer, snart fredag igen!
Har drömt att läkaren beslutade att jag skulle sättas igång på BF och jag tänkte i drömmen "Men jag ville ju inte bli igångsatt", sedan vaknade jag och tänkte att det är ju snart struntsamma bara ungen kommer ut och jag slipper gå 2 veckor över tiden!
Då ska jag smita in o kolla in kulan EJ!
Det blir som roligt när man förkortar ditt nick EJ!
Att skriva till dig är som att prata på tvärtomspråket!
Idag hände rinte så mycket, jag ska ut på en tur med Herr Högerben o Fröken Gnällrygg så dom förstår att det här är serious business!
Ja tänk om man får gå 2 veckor över tiden!!
Då kommer jag allvarligt att avlida under den tiden! Jag är som inställd på att jag kommer att gå några dagar över men inte 2 veckor, det vägrar jag bara. Den får lov att komma ungefär den 1:a maj så jag förväntar mig en liten demonstrant med slagfärdiga ord på plakatet när den kommer ut!
Ska inte till BM förrns 20:e så det är ett tag kvar, hon hade så dåligt med tider. Men det gör mig inget egentligen för jag vill ju att den ska ha hunnit fixera sig lite iaf när vi ska dit nästa gång. Tänk att när jag ska dit kommer jag vara i v36!
Helt sjukt!
Då är det ju verkligen slutspurten.
När ska du nästa gång till BM?
Fråga: När kan man börja packa BB-väskan egentligen? I min finns det: 2 paket näsdukar, 1 nässpray och sedan igår en deo. Tror ni jag klarar mig eller är det något annat man bör ha med sig?
Nämen gud!
Förlåt! Jag ska ju dit redan nästa vecka och då är jag ju i vecka 35! Tiden flyger ju bara iväg nu så jag har inget hum om datum längre!
Jag har oxå tänkt på det där med Valborgsmässoafton (var beräknad till den 30:e innan UL) och hur spännande födelsedagarna skulle vara för ungarna from det år dom fyller 14. En gigantiskt fest och för oss päron skulle det innebära efterspaningar på stan och runt alla majbrasor i hela stan.. Är det värt en flagga liksom?
Å andra sidan om man skulle få den 1:a maj så skulle det innebära baksmälla på sin födelsedag i flera år framöver.. Pest eller kolera..
Du tror jag klarar mig med att lukta gott och ha luktsinnet vid liv?
Jag tror jag ska ta med lite mer grejer ändå. Ska leta rätt på en bra lista att gå efter.
Ska du tvätta kläderna så kan nog jag också unna mig det!
Tvätta upp dom och torka och sedan vika ner dom i bebis egen låda. Så spännande det känns att få hänga upp pyttesmå kläder! ![]()
Får se om jag börjar fixa iordning i sovrummet idag efter promenaden. Tänkte få torka av lite och byta sängkläder osv så det bara är att lyfta ut grejerna när Kottens saker kommer.
Måste ju börja leta reda på saker att ha på Kottens vägg. Har en Igelkottaffish och en dikt som jag ska skriva ut och rama in men jag behöver köpa en tavellist.. Någon som vet ifall det finns några på ikea?
Hupps! Snart stänger FL! Vad 17 ska man göra i två hela timmar?
Perfekt! Hittad einga tavellister på deras hemsida och vitt är precis den färg jag vill ha!
Vi hörs sedan!
Kramkram!
Godmorgon Tess!
Köpte Neutral tvättmedel och ett sensitive sköljmedel. Det stod på tyska men det luktar inte gott så då borde det vara ok! ![]()
Nu har jag kommit tillbaka från promenaden, så härligt med vårsol! ![]()
Nu väntar jag på att korvstroganoffen ska tina i micron så man får något i magen lagomt till HTG
Smart att sälja på Tradera Tess! Jag kommer mig aldrig för med sånt, här slängs allt eftersom. ![]()
Godmorgon brudar , får jag väl kosta på mig att säga. Jag tvärslocknade framför teven efter att jag ätit lunch. Det märks att solen tar nu, fräknarna tittar fram och jag blir dödstrött. Men vad gör väl det?
Vi ska inte heller snåla in på blöjorna (vad jag vet och har tänkt iaf). Willys är tydligen billigast på märkesblöjorna har jag hört så det blir till att köpa där.
Jag vill också åka utomlands!
Fy så härligt det hade varit!
Jag är inte ensam om att ska ta tag i vikten igen efter graviditeten ser jag. Jag blir mer och mer beslutsam för varje dag. Jag tänker iaf försöka med att promenera i raskare takt varje dag för att se vad det ger. Jag har ju en hel del sedan innan men det känns skönt att veta att man har stöd från läkare o säkerligen sjukgymnast efteråt för att komma igång och framförallt komma igen!
Då får vi ha en till tråd tjejer så vi verkligen blir av med kilona. Jag har gett upp tanken på att "amma bort" vikten. Har det inte funkat på någon av mina systrar så lär det inte funka på mig heller att rasa under amningen.