Inlägg från: Mandelnougat |Visa alla inlägg
  • Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Jag håller med er tjejer ang systemfel. F*n vad less jag blev, jag hade precis skrivit ett halvlångt inlägg och skulle precis gå ut och promenera så jag hann aldrig skriva om det.  Bajs.

Nu har jag iaf varit ute på promenad och inhandlat risgrynsgröt till lunch.

I veckan ska inte vi heller till BM. Idag är det slappardag, imorgon sista dagen med Futb, onsdag sjukgymnast, torsdag träffa chefen, fredag förhoppningsvis inget (yeah right som om det händer!)

Vilken tur ni påminner mig om plastad frotte! Måste jag komma ihåg att inhandla så jag kan ha lite varstans.

Nä, nu är det lunch o snart HTG!

Kram på er så hörs vi efter lunch!

• Mandelnougat

Ja det är ju skönt på ett sätt att inte vara helt sysslolös men det är så tråkigt när man inte kan få vila sig ordentligt och slippa allt runt omkring. Jag känner mest för att sluta mig i  min lilla kokong och inte umgås med just någon öht.
    Det är så skönt att få vara själv och bara vila.

• Mandelnougat

Jag funderar just om det är värt att se det programmet om hundarn o katter... man blir ju sjuk efter att ha en egen och hjärtat kommer väl antagligen att blöda innan programmet gått i 5 minuter.
    Annars så minns jag inte vad det är/var vi brukade titta på på måndagar. Det är som sagt herrns avdelning att hålla rätt på vad vi ska se vilka dagar!

Såg nu att det är 100 höjdare ikväll. Det brukar vi se. Men sedan tror jag inte det är just något annat.
    Såg förresten reprisen på Insider igår kväll och jag blev så arg så jag hade jättesvårt att sova. Det var det avsnittet om grannsämjan utanför Haparanda. huu vad arg man blir när folk beter sig! Skrikandes
    Så inatt har jag bara sovit mellan typ 1 och halv 7 så jag är riktigt trött nu.  Ska gå och sova en timme nu tänkte jag.

Kram!

• Mandelnougat

Glömde förresten Tess att säga att jag kikade i ditt galleri tidigare och tjenare vilken snygg kula du fått! Du måtte sköta om den väl!

• Mandelnougat

Godmorgon tjejer.
    Är dödstrött och förstår inte vad jag gör uppe redan. John Blund har inte lämnat ögonen ännu så jag försöker blinka så jag ska e något.

Såg 100 höjdare igår, men kände inte igen någon av originalen...är det bra eller dåligt?
    Men jag missade helt hund o katt programmet, satt i telefonen och surrade skit med min ena syster.

Idag ska vi på sista F-utbildningen o det ska bli ganska roligt faktiskt (att gå dit inte att det är sista gången).

• Mandelnougat

Ja visst är det konstigt att alla städer har sina original? Det finns minst en i varje stad!

Idag på f-utb ska vi gå igenom en storskötning och så ska vi besöka Öppna förskolan. Ganska nyttigt att gå utb idag känns det som.
    Det är helt sjukt vad jag har börjat svamla med sömnen igen.Jag vill ju sova i ett kör men si det tycker inte den lill* i magen. Jag vaknar och går på toa så är det full rulle och samma sak på kvällarna när jag lägger mig. Innan öaggdags kan det vara hur lugnt som helst men det är som om h*n vaknar av att jag rör på mig o lägger mig.
    Nåja, det positiva är ju att man varje kväll får bekräftat att det verkligen är någon där inne och att hon eller han lever. Nu på morgonen verkar det iaf vara ganska lugnt därinne så jag tror det blir en nattsuddare som kommer hålla pappan sin sällskap.

Är det någon fler än jag som känner att den vill börja krypa ner i bäckenet? I fredags så låg h*n med huvudet ner men det var fullt rörligt men från och till så känner man hur det stöts till en nerv´och så känner man hur det bökas/kittlas längs med kanterna på bäckenet.

• Mandelnougat

Godmorgon Lepa!
    Din fuskis! Jag vill oxå ha massage! Har sjukt ont i höger höft/ben idag så det hade suttit fint, du är inte sugen att lämna över din tid?

• Mandelnougat

EJ: Det är säkert bebisen som bökar runt där nere. Jag tycker det kittlar vansinnigt ibland när det ska bökas där ner i bäckenet!

• Mandelnougat

Ja! En ny fråga till er andra:
    Vad är ni o era respektive för stjärntecken?
    Här är vi kräfta o stenbock (stämmer rätt bra faktiskt! )

• Mandelnougat

Tess, Det är ganska vanligt att man är olika trots samma stjärntecken. Min teori är att vissa delar är sk inlärt beteende. Sedan hänger det ju ihop lite med vilket år man är född, du är ju född samma år som mig dvs är du en hund/tvilling och din sambo (borde enligt min beräkningar vara) en gris/tvilling.
    Jag kollade upp mig o min sambo med kinesiska och våra soltecken och det visade sig att jag är vääääldigt lik den person som beskrivs som hund/kräfta. Oroar mig för allt alltid!
    Kul tidsfördriv om inte annat!

Lepa, Vad snällt av dig!
    Jag hade (på tal om sparkar o revben) en teori för inte så länge sedan om att min bebis kanske inte hade några ben eftersom den inte sparkar i mina revben någongång.  Förvånad Jaja, har man inte bekymmer så skapar man sig dom. Däremot känner jag rumpan en bit ovanför naveln hela tiden därför misstänker jag att den här krabaten numera är inställd på att komma ut!

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3