Vi som plussade v34 version 3
Ja rådfråga din BM imorgon Tess. Om inte annat så kanske hon kan hänvisa dig någonstans.
Jag vill oxå ha 2 bilar! Fast jag inser att det är (än så länge) onödigt eftersom vi bor så pass centralt att det funkar både att gå (tar typ 30 min) och ta buss (typ 7 min) ner till stan. Men jag kan tänka mig att vi behöver 2 bilar sedan när pyret blir större.
Så än så länge drömmer jag om en Ford Puma i lila! ![]()
Så ringde jag till barnvagnsförsäljaren och tror ni vagnskrället har kommit än? NÄ! ![]()
Fy så irriterande när han sa i lördags att den skulle komma under veckan (jag såg själv anteckningen i pärmen) men nu säger han att det står tat den ska komma v 11-12. Han måste ju ha dragit en vals (ja, eller åtminstone tänjt på sanningen en bit). Skit..
Här har man röjt så att man har en perfekt plats för vagnen att stå på så får man kanske inte ens hem den i veckan.. känns som om jag blivit snuvad på konfekten.. ![]()
Jaja, inget att göra åt. Han var trevlig iaf!
Jag ska gå på Ica sedan och handla en stoor chokladkaka till mig som plåster på såren. Sambon är helt oförstående till mitt hetsande men jag vill ju ha hem den nu! Helst igår!