• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Tess82

Oj november det är ju en hel evighet dit, tänk då har våra bebisar redan hunnit bli 6 månader!!! Skönt att hitta såna saker som gör att man ser hur fort tiden har gått och hur kort tid vi egentligen har kvar (även om det ibland kan kännas som en evighet).

Nej nu ska jag ta en liten promenad, behöver lite frisk luft så jag inte somnar .

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Ha en mysig promenad Tess !

*** med bebis i magen, v 31***
  • Mandelnougat

Nä, nu får vi allt tuffa till oss tjejer och inte hänga läpp över diverse småsaker när det är så kort tid kvar tills det händer stora grejer! Skrattande (Ha! Ni kommer få se att det är jag som kommer in och gnäller först av alla imorgon! )
    Själv ska jag ut och fika med en kompis nu så vi ses nog inte förrns imorgon!
    Ha en mysig em/kväll och glöm inte att krama om era respektive!

Kram på er!

• Tess82

Nu är jag tillbaka från min promenad. Blev bara ner till affärn för att posta det jag skulle och handla lite småsaker. Det var skönt att komma ut och röra sig lite men sista biten hem är uppför en backe och det var inte kul kan jag säga men hem kom jag och ryggen tog nog inte allt för mycket stryk.

Nu ska jag inte göra nå mer nytta idag förutom att vi ska göra lasagne när sambon kommer hem från jobbet .

Hoppas det blir en trevlig fika mandel. Hörs imorgon!

Bf 10e Maj
  • Tess82

Var nyss hem till en kompis som erbjöd oss ett skötbord att ha på badkaret, perfekt för vi har inte så mycket annan plats att ha ett skötbord på. Fattades bara en madrass till men det finns säkert på ikea eller nåt. Ännu en sak fixad. Tyvärr så var deras bilstol ganska gammal så hon skulle slänga den, ska ju inte vara äldre än 6 år så det är ju bättre att hitta en nyare, då får det hellre kosta lite mer.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Godmorgon tjejer!
    Här har vi varit vaken sedan innan  7 igen.
    Idag ska vi åka ut till Barnens HUs på Babydag och kolla om vi hittar något babyskydd och se vad dom har på specialpris.  Förhoppnigsvis blir det lite inköp idag!

• Emmajohanna

Morrn !

Läget idag ?
    Här sa dom att det skulle regna idag, men vad har dom för vädersystem ???? Det SNÖAR ju !

Har ni fått sova nått inatt Tess och Mandel ?
    Och var är Lepa ? Sover hon igenom dom sista veckorna nu tro ?

Vad bra att du fick skötbordet av din kompis Tess ! Det är ju kalas ! Synd att bilstolen var gammal, men förhoppningsvis så dyker det nog upp något... Håller tummarna.

• Mandelnougat

Godmorgon EJ!
    Här ser det ut att regna när jag tittar ut genom fönstret Fundersam och jag som ska ut och sjukgymnastisera.
    Sömnen är ett kapitel för sig har jag kommit på. Hela höger benet ilar/värker under natten och sedan fortsätter det under dagen. Man blir så trött.
    Men nu ska vi vara positiva och inte hänga upp oss!

Hur är läget hos dig?

• Emmajohanna

Var det ingen på Futb. som hade något bra tips på sovställning ? Eller kanske har din sjukgymnast något bra tips ? När ska du dit nästa gång ?

Här är det bra, skulle ju simmat idag men hon som har det är sjuk... Tråkigt. Hade sett fram emot det idag faktiskt...

Igår hade jag "inventering" av bebisens grejer. Skrev upp allt jag hade i alla storlekar och så... Såååå mysigt... Insåg att jag måste fått dille på stl 56.
    Skrev du upp allt du hade köpt för att sen räkna ihop ??? Jag vågar inte det.

• Mandelnougat

Nä, jag frågade inte om det igår. Vi pratade så mkt om annat så jag ska kolla med sjukgymn när jag ska dit nästa vecka. Och imorgon ska jag ju till läkaren så kanske jag kan få något tips om inte annat. 

Vad tråkigt att det blev inställt! Det är så irriterande att gå miste om något när man planerat in det i dagen. Jag är nog inte så flexibel som jag inbillar mig!

Jag har inte räknat ihop allt ännu, men jag skriver upp allt vi köper. Men jag handlar ändå inte så mkt. Har 3 bodys, 1 mjukisdress, 1 pyjamas, 1 sparkbyxa, 1 tröja och 1 fleeceoverall. Men då har jag fått en del av grejerna oxå. Ska ligga lite lågt med att handla tänkte jag så kan man köpa mer sedan när man vet vad det blir för kön. Däremot går det ju lite pengar till annat typ backsystem, skötgrejer osv. Så det blir nog en fattig månad nu när allt ska handlas! Penga mun 

Har du shoppat mycket?

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3