• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Mandelnougat

Ja tänk om det bara ville sätta lite fart!
    Ska fördriva dagen på Vårmässan idag så det blir mycket uppe och gå.
    Ja hur har det gått för Lepa och EJ?
    Vart e ni tjejer?

• Tess82

Uppe och gå en hel dag skulle inte jag orka, är helt slut. Har legat på soffan en timme nu och även sovit en liten stund. Känns som att jag har en förkyldning på gång, är väl sambon som har smittat mig. Lär väl inte bli nån bebis så länge jag inte mår bra så jag hoppas att vila hjälper så jag blir pigg snart igen.

Tycker det börjar bli hög tid för lite bebisar här nu men vem vet med de två som inte varit in och rapporterat på ett tag. Håller tummarna .

Bf 10e Maj
  • Tess82

Har tillbringat halva dagen i soffan idag. Så skönt att bara kunna koppla av och inte göra nånting och inte behöva bry sig om nåt.

Det enda jag gjort idag är mat, korvstroganof och ris. Ikväll blir det tacos. Äter och sover och hänger här, behöver man göra så mycket mer?

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Tess, nä, passa på att slappa om du känner att du kan göra det.
    Själv orkar jag inte skriva så mkt. Finns från och till nytt i bloggen att läsa. Orkar verkligen inte skriva allt här, bloggen är ju låst så jag kan kontrollera själv vilka som läser.
    HOppas det e ok.

• Tess82

Mandel, ja vi kan gå in och läsa i bloggen istället.

Känner mig lite piggare idag men tröttheten kanske kommer snart igen, har ju bara varit uppe i en timme än så länge. Molande mensvärk till och från hela tiden så jag antar att även min kropp börjar förbereda sig för vad som ska hända.

Blev lite sur på sambon idag, han frågade om jag kunde tvätta hans arbetskläder. Visst sa jag, då slänger han dem på golvet!!! Han fick vackert gå och plocka upp dem och lägga dem i tvättmaskinen istället, böjer mig inte gärna ner till golvet om jag inte måste.

Bf 10e Maj
  • Lepa

HEJ!!!

Ni kommer inte tro det men i fredags kl 13.11 kom lilla Licia till världen! Allt gick bra o hon e super go! Kommer skriva mer om förlossningen till er i veckan om ni e sugna på att veta vad som hände. Åkte iallafall in med regelbudna värkar kl 6 på fredag morgon och 13.11 vart hon ute den lilla prinsessan!

Kolla in tjejen på:

www4.lthalland.se/extra/baby/&action=baby_show&id=20980&month=2007-04&category=1&version=normal

• Lepa

Det går inte att komma genom denna länk men klicka er vidare till Halmstad och vi är dom enda som fick 13.11 den 27/4 ;)

• Tess82

Grattis Lepa till lilla flickan. Kände på mig att du fått bebis eftersom du inte varit inne på några dagar. Skönt att allting gick bra.

Undrar hur det går för EJ då, hon har ju inte heller skrivit på länge.

Bf 10e Maj
  • Tess82

Åh vilken liten sötis, hittade på henne på webbisar nu.

Bf 10e Maj
Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3