• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Lepa

Whooohhoooo, SLEMMPROPPEN har gått - vilken känsla alltså!!!

Va o handlade på Maxi o kännde nått konstigt mellan bena men tänkte äsch det är inget o kom hem o det låg en...slempropp i mina trosor!!! Men det kan ju ta några dagar nu innan det händer nåt så vi får se!

Ville bara att ni skulle få veta ;)

• Tess82

Åh vad spännande Lepa, kanske att det sätter igång snart då. Håller tummarna för dig

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Men jösses !!!!!!!  Vad är det jag läser ???
    Faaaan vad roligt och spännande Lepa !!!!!!! Eeehhh, grattis ? 
    Nu är du ett steg närmare...

*** 11 dagar kvar***
  • Emmajohanna

Förresten.....Inga andra känningar än då ?

*** 11 dagar kvar***
  • Lepa

Ja, vad säger man...tack!!! Hehheeee

Nä alltså jag känner mig helt seg i bollen försökte sova lite men det gick inte! Men har inga värkar eller nått sånt bara sammandragningar titt som tätt...

• Tess82

Har haft huvudvärk idag så jag ringde förlossningen eftersom jag hade lite högt tryck igår. Min bm är borta hela veckan så de tyckte att jag skulle åka till VC och kolla trycket istället för att åka hela vägen till Mora. Trycket var ungefär samma som igår (137/89) och urinprovet visade inget idag heller. Läkaren trodde inte att det var nån hf på gång men de ville ändå hålla koll på blodtrycket så jag ska tillbaka imorgon eftermiddag och tors förmiddag. Tog även blodprover, vad vet jag inte (tänkte inte ens på att fråga), får troligtvis veta imorgon om de visar nåt eller senast på tors. Skönt att de tar en på allvar i alla fall även om jag själv tror att huvudvärken beror på att jag sover dåligt pga alla toabesök och att jag har ont + att det var ganska varmt idag.

Jaja där var uppdatering om min eftermiddag. Känner mig inte orolig eller så så det blir en tur till Falun imorgon förmiddag, hinner troligtvis in här en vända på morgonen innan jag åker.

Ha en trevlig kväll nu tjejer!

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

O Grattis Lepa!  Hoppas det tar sig nu då!
    Här händer inget nytt. Trycker neråt rätt rejält och har gjort det hela kvällen men jag har liksom gett upp hoppet om att denna kis vill ut. Men den kämpar ju iaf! Det är så man känner hur den nästan vill putta ut hela livmodern! Ilar något så grymt (ungefär som när man är äckligt kissis)
    Nä nu ska jag hoppa i kojan och invänta besvikelsen imorgon på morgonen när jag inser att jag sovit en "hel" natt igen. Ledsen
    Natti natti!

• Lepa

Godmorrn, inget nytt här inte...har bara vaknat av svett attacker i natt. Sambon vill inte sova med fönstret öppet för han fryser och jag svettas som en gris.

Rester av slemproppen kommer forfarande och ibland undrar man hur mycket det igentligen finns...

Idag ska jag till BM ska bli intressant för jag har inte varit där på 2 veckor :(

• Tess82

Godmorgon tjejer!

Har haft en riktigt bra natt, bara varit upp på toaletten en gång vid 1.30 sen gick jag upp 6.30 imorse. Hade också en ilande känsla neråt igår kväll, kände mig jättekissnödig hela tiden också fast jag inte var det, kanske bebben som kryper längre neråt, hoppas.

Är också väldigt varm av mig och sambon som är förkyld fryser så här stängdes det tidigt igårkväll.

Idag är dagen fullbokad. Först på stan och shoppa, efter det hem till min bror och träffa honom och mamma, förhoppningsvis bli bjuden på lite fika . Sen dr. kl 14 för blodtryckskoll och 16 ska jag hämta gubben på jobbet.

Ingen huvudvärk idag i alla fall så det var väl som jag trodde bara en helt vanlig huvudvärk igår.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Godmorgon flickor.
    Här har det varit en usel natt. Har vaknat vid 2, 3, 4, och 7. Var uppe och svassade 4:40 imorse och kunde inte somna om förrns en timme senare. Så nu är jag så trött så jag skulle kunna dö.
    Nåja, har ju inte så mycket för mig idag så jag kan lika gärna sova under dagen.

Nä, idag är ingen bra dag känner jag redan nu så jag tror jag struntar i att skriva så mycket mer. Återkommer senare isf.

Kram på er och ha en bra dag!

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3