• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Mandelnougat

Godmorgon EJ!

Visst är det skönt att höra att man lever om på nätterna så ens respektive får lov att flytta ut! Själv känner jag met ett stort "Ha! Där får du för alla andra år!"

Nix dom har inte hittat några småsulor..kanske är därför den aldrig kommer ut! Den har inga fötter att sparka ut sig med!

Å snacka om att ha önskedrömmar Johanna!

• Emmajohanna

Men visst kan det vara så att slemmisen inte ens kommer ut innan vattnet går ? Fundersam
    Vill ju se denna omtalade slemmis...

Klart den har små söta fossingar Mandel. H*n är väl kittlig så h*n gömmer dom när ni är där och känner...

4 dagar för dig idag....

*** 11 dagar kvar***
  • Tess82

Godmorgon.

Hade en sambo som klagade på ont i halsen hela kvällen igår. Gissar att han drog på sig en förkyldning när han var ute i lördags. Hoppas bara att han inte blir så dålig och att han låter bli att smitta mig. Nu har han lovat att vara lugn och nykter fram till förlossningen i alla fall, tror han fick ganska nog i lördags .

Nej nu måste jag äta frukost. Blev "sovmorgon" idag och sen kom katten och ville gosa så jag har nyss kommit upp .

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

God morgon Tess.

Ja, det är bäst för honom att han håller sig lugn nu framöver... Det kan ju faktiskt hända när som helst. M ska heller inte dricka mer nu, han får allt vänta tills bebis kommit.

*** 11 dagar kvar***
  • Tess82

Jo han börjar inse att det närmar sig nu. Han var ju även med till bm igår som sa att nu kan det hända när som helst.

Nu har jag fått i mig lite att äta och satt på en tvätt. Ska nog plocka fram dammsugaren en sväng idag också. Tog övervåningen igår men nere ser det ut som ett grustag i hallen.

Imorgon ska jag åka till Falun en sväng, måste köpa e´n skötbädd till skötbordet och en kudde till vagnen. Sen tror jag att jag har alla viktiga inköp klara (+massor med oviktiga säkert  ).

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Ja, man har säkert köpt några saker som är helt onödiga. Men oj så kul...

Jag ska också städa idag efter jobbet. Dom säger ju att det ska bli skitfint väder i veckan så då kan det vara skönt att ha städat innan så man kan njuta av det fina sen.

*** 11 dagar kvar***
  • Tess82

Här är det fint väder redan idag. Vet inte om det är så väldigt varmt men solen skiner och himlen är blå åt alla håll som jag kan se .

Hoppas att det blir fint väder i helgen också så man kan passa på att vara ute lite. Antar att man blir inne ganska mycket i början när bebis kommit.

Bf 10e Maj
  • Lepa

Hej hej!

Vad gott med bullar, hade ju oxå tänkt göra det men lite svårt att knåda med en skena på handen ;)

Här är det ingen sol men relativt varmt, ska åka o handla lite mat sen!

Nu e jag oxå nere på ensiffrigt...8 dagar! Men det känns som en evighet tills det kommer sätta igång!

Sambon e jätte lack på mig för jag snarkar som en gris säger han...hiiihiiii. Vad ska man göra, jag sover ju gott!

• Tess82

Här brukar det vara sambon och katten som står för snarkandet. Har då inte fått några kommentarer om att jag gör det i alla fall .

Förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden. Sov ju till 8 imorse och nu är jag hur trött som helst igen. Är det för att samla krafter eller är det tristessen som gör det eller nåt annat? Orkar ju inte göra nånting heller. Blä, hoppas jag är piggare imorgon när jag ska ut och åka lite och shoppa, det kanske piggar upp.

Bf 10e Maj
  • Lepa

Tess, e oxå helt seg hade kunnat gå o lägga mig igen! Inge ork att göra nått heller...tråkigt!

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3