Godmorgon!

Tess: Ja jag blev riktigt imponerad av priset för i det här fallet så skiter jag faktiskt i om det är förra årets modelux, den är ny, godkänd o billig så man slipper oroa sig genom att köpa begagnat och man slipper betala 1500:- för en som man bara använder några månader.

Ja det var bara igår dom hade det priset och jag kna säga att det var tur vi kom dit precis innan dom öppnade för vilken tjurrusning det blev till både vagnarna och främst till bilstolarna/skydden.
Dom sålde nya Brio Duo med offroadhjul o vändbart chassi för 3995:-
Johanna: Jag har faktiskt fått sova hyfsat!

Har bara vaknat typ 3 gånger så jag vaknar ännu varje gång jag ska vända mig men inatt så har jag haft ett extra täcke knölat om/kring/mellan mig så jag har sluppit böka med en massa kuddar. Helt klart värt att prova om ni får problem tjejer! Nu har jag inte behövt vända och vrida på mig lika mycket som jag gör annars i sängen så jag har klarat mig med 3 snurrar och 1 toabesök från 23-07. (Det kanske har att göra med att Maja Gräddnos har vaktat babyskyddet under natten?

)
Filten blev färdig sent igår kväll så nu ska jag tvätta den och låta den torka så den går till sig i garnet. Och väskorna har jag inte ens tittat på ännu, det är så svårt att fota svarta väskor för man får ingen uppfattning om storlek och man ser inte fack o sådär.
Ska fota det sedan och lägga in bilder.
Idag är det läkare som gäller. Får se vad dom säger om min rygg. Hoppas jag får en bra läkare som förstår problemen. Han kanske har något tips om vad det är som försiggår på nätterna i mitt ben.
Varför får man inte använda oljan innan v 34? Köpte du Weledas?