• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Emmajohanna

Tack.

Veckohandlingen är ok, så länge man gör den på torsdagen...
    Då är det ju inte alls lika mycket folk och köer... Alltid något..
    Men då är ju problemet att det man är sugen på på fredagen har man förmodligen inte handlat på torsdagen så man får snällt åka till affären på fredagen trots allt... Hängde ni med ??

Hur gamla är ni förresten ? Jag är 28 och Mikael är 30.

*** med bebis i magen, v 31***
  • Emmajohanna

Vad skönt att du också fått sova ok Tess.
    Och vad kul att träffa syster med famlij... Bor dom långt borta från er ?

Vart bor dina föräldrar Mandel ?

• Mandelnougat

Jag är 24(fyller 25 i sommar) och sambon är 34. Dom bor uppe i norrbottens inland. Vart både jag och sambon kommer ifrån från början.

NÄsta fråga: Hur länge har ni varit ihop med eran respektive?
    Vi har varit tillsammans o sambos i 5 år och förlovade i 3 år.

• Mandelnougat

Jag hänger med EJ! Jag funkar precis likadant och på fredagen måste man ju ändå köpa godis till "Så ska det låta" så då måste man ju ändå till affären!

• Tess82

Det är väl ca 23-25 mil till syster så det är inte så långt men det blir ändå inte att vi träffas så ofta, speciellt inte nu när vår pappa har flyttat. Som tur är så har hon sin mamma i Falun och vi har ju farmor och farfar där så vi kan träffas där ibland.

Jag är 24 (25 i juni) och Urban 35 (36 i juni). Vi fyller år samma dag men lyckas ju inte pricka in jämna årtal samma år men vi kan ju ändå fira ihop. Ett mindre datum för släkten att hålla reda på också .

Bf 10e Maj
  • Tess82

Vi har varit tillsammans i 3,5 år nu sambos i 2,5 år.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Men gud vad pinsamt tjejer! Generad
    Jag inser nu att jag skrivit fel, sambon fyllde ju faktiskt 35 i vintras o fyller alltså 36 i vinter. Senildemens innan 25 någon annan som drabbats? Generad

• Tess82

Haha, det blev ju fel åt "rätt" håll i alla fall så han inte blev ett år äldre. Det är inte lätt att hålla ordning på alla siffror så inte behöver du skämmas över det .

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna
    Mandel... Jag säger också fel ibland.. Men på mig själv... Så det är lugnt.

Vi har varit tillsammans i 3 år och förlovade i 1 år. Skulle eg. gift oss till sommaren, men ställde in eftersom bebis kommer.. Gör absolut ingenting...
  • Tess82

Då är ju vi lika gamla mandel och våra sambos också.

Bf 10e Maj
Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3