Hej hej!
Mandel kul att du snart har vagnen, vi får snällt vänta till april.
I helgen har vi satt ihop spjälsäng, skötbord o byrå. Eller vi och vi jag läste instruktionerna o tog fram vilka skruv sambon skulle använda. Han va jätte duktig, annars har han inget tålamod med IKEA saker! Ohh, det blev så fint i lille bebbens rum kan inte förstå att snart kommer det ligga en bebis i sängen!!! Har dock inget spjälskydd än, var inne på Brio och Rätt Start har ett helvitt för 299:- men ska kolla upp om nån sett ett helvitt på Ullared. Min sambo tycker jag e galen att jag ska åka till Ullared för att köpa skyddet men Hallo det kostar isåfalla 99:- där! Men får se...Och så ville jag ha en sån manick (vet inte vad det heter) som man drar upp så spelar det en melodi men vi kollade lite på sådana som har olika melodier. Ser ut som en liten radio fast den har en form som en stjärna så kan man sätta på en projektor så det lyser i taket o så finns det olika melodier för 299:-.
Jag ska säga det att jag drömmer nästan enbart barnförbjudna drömmar...har ALDRIG drömt så här mycket mys drömmar innan...