Måste städa ordentligt en gång i veckan och kök, hall och badrum typ två gånger i veckan för att det ska se okej ut här hemma, är så litet och blir därför stökigt på en gång. Ska nog snart lämna över städningen till sambon, får se om det blir gjort lika ofta då
.
Har ju inte så mycket annat att roa mej med på dagarna heller och jag ser nog allt damm mycket tydligare bara för det.
Har inte funderat på varken sjal eller bärsele, börjar utan så får vi se sen om vi känner behov av nåt sånt. Ersättning köper jag också i efterhand om det behövs. Ska försöka att bara köpa det vi verkligen vet att vi kommer att behöva, allt annat går ju att få tag på lätt sen vid behov. Bröstpump kan också vänta, skulle jag behöva så finns det apotek på lasarettet så det är ju bara att skicka sambon dit innan vi åker hem (antar att man får låna på BB om man behöver där).
Har noll koll på hur mycket jag gått upp i vikt men min bm kallade mig i alla fall smal igår (bortsett från magen då naturligtvis) så det kändes ju bra
.