• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Mandelnougat

Hemkommen och akupunkterad ( ). Gick bra ska på 2 behandlingar nästa vecka. Gjorde inte ont alls tyckte jag. Nu har jag käkat lite risgrynsgröt och tröttheten gör sig påmind så jag ska lägga mig och kika en film tror jag.
    Sjukgymnasten var lite chockad över hur mycket magen har växt de sista 2 veckorna , Jag svarade att vi går på tillväxthormon
    Nä, nu ska jag lägga mig en stund o sura lite över vagnen.
    Kram på er! 

• Tess82

Härligt att det gick bra idag mandel.

Nyss hemkommen från en kort promenad, kunde inte låta bli att gå ut lite när det är så härligt väder. Fick iaf iväg mina brev och så köpte jag en glass som jag gick och mumsade på på vägen hem .

Bf 10e Maj
  • Tess82

Godmorgon! ännu en dag med sol

Nu har jag bara 50 dagar kvar enligt beräkningen. Tycker inte det var längesen det var 100 och nu har hälften av dem passerat.

Idag har jag bil hemma för en gångs skull så jag ska passa på att handla lite till helgen och göra lite andra ärenden på samhället.

Har ni sovit gott inatt? Har bara vaknat (och kissat) två gånger så jag har sovit ganska bra

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

God morgon vänner !

Frukosten är intagen och jobbet väntar....
    Jadå, här har det sovits gott. Kissat 1 gång. Går nästan i sömnen till toaletten...

Grattis till 50-dags dagen Tess ! Det finns alltid något att fira.. Hur ska du fira idag ?
    Gick det bra med bebis-tvätten igår ?

*** med bebis i magen, v 34***
  • Tess82

Har inte planerat nåt speciellt firande, kanske köpa lite glass när jag åker och handlar

Gick bra med tvätten igår, har inte vikt och lagt in kläderna än så det ska jag roa mig med idag.

Går också nästan i sömnen till toaletten på nätterna, knappt så jag orkar öppna ögonen ibland

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

M köpte med sig glass igår, men den var gammal så jag fick slänga den. Snacka om att bli lurad..... Dum affär som säljer gamla glassar. *morr*

• Tess82

Nej vad dåligt, ni borde gå tillbaka och klaga och få en ny.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Godmorgon tjejer.
    Här har ni en som inte sovit bra alls och som för tillfället skulle kunna döda för lite sömn. Somnade igår vid 22:30, första piss-stoppet kl 1 andra kl 03:30 och sedan vaken kl 6 så nu är jag totalt slut i hjärnan och har en otäck huvudvärk på gång. Så det blir en dag i sängen. Ska försöka ta mig ut och gå nu på morgonen iaf så jag kanske kan somna om sedan för hittills har det varit stört omöjligt att få J.Blund på dejt.

Igår fick vi hem vagnen och sängen så det ska jag sysselsätta mig med sedan när jag vaknat till igen efter min siesta

Kram på er!

• Tess82

Mandel: Vad skönt att du fått hem vagnen och sängen tillslut. Då vet du vad du ska roa dig med idag då. Hoppas att du får sova en stund först så du blir lite piggare.

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna

Meeeen vad kul att ni fått hem vagn och säng Mandel ! Grattis till dig med.
    Det är ju detta du väntat på !!!!! Kör nu inte sönder parketten hemma.

Ska till Bm idag, ska bli spännande och se om magen växt och så ska jag berätta om mina sovande fingrar. Hoppas hon kan säga vad jag ska göra. Kan ju inte skriva på tangentbordet utan att det gör ont...

Sen så ringde revisorn förrut, därav mitt försvinnande , och det är lite saker som måste ändras och fixas till inför bokslutet. Efter vi lagt på så blev jag nervös, vet ju inte hur jag ska leta efter problemet och var jag ska börja. Borde ju frågat det men kände mig så dum då.. Borde nog ringa dit och fråga hur jag ska göra...

Hoppas du får vilat lite Mandel.

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3