• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Emmajohanna

Jag funderar på om det kan vara förvärkar ? Läste lite i maj-tråden att andra har det och beskrivningen är den samma som min tycker jag.
    Har det inte försvunnit i em så får jag nog ringa nån ? Vem ringer man ?  Förlossningen va ? Skrämmande !!!

Vad gött att akupunkturen verkar funka. Ska du göra det nått mera ? 

Vad händer idag annars ? 

*** med bebis i magen, v 35***
  • Mandelnougat

Det kanske det är.. Har jag faktiskt inte tänkt på!
    Jag skulle nog ringa MVC under dagen för att höra bara.

Jag ska på akupunktur på måndag igen så det ska bli skönt att ta det precis efter att jag har varit hos läkaren Sedan tror jag inte att vi skulle sätta det så mycket mer fattade jag det som.

Idag händer inte mycket. Såg att en till från Fgruppen har fått bebis och nästa är beräknad imorgon. Så jag blir väl sist ut med 28:e.. Hon som fick nu sist skulle ha fått 11:e april.
    Jag är sååå avundsjuk! *suck!*

• Emmajohanna

Nä då, du kommer inte bli sist med bebis.. Iaf inte om man räknar med oss här inne..

Idag = jobb fram till 16. M är på träningsläger och kommer inte hem förren på söndag. Så jag får nog tröst-shoppa lite till bebis.

Vem hejar ni på ikväll ? I Let´s Dance alltså... Jag hejar på Tobbe. Han verkar såååå mysig.. Och rolig...

• Lepa

Hej!!!

Emma, jag tror det är förvärkar du har eller vad det heter...tycker du ska ringa förlossningen o kolla. Jag brukar ha som menssmärtor men dom brukar bara hålla i sig nån minut.

Igår var vi på BB visning, det var såååå mysigt och nu börjar man fatta ännu mer att snart e det dags. Det var en tjej som hade fått barn igår och hon var i v.35. Shit det är som jag skulle föda nu! Bebisen var...EN BEBIS!!! Så hon satte bebisen vid min mage o sa tänk en sån här har du i din mage just nu! Det ilade i hela kroppen...

Mandel, gött att få ha sovit och att du kännt dig avslappnad!!!

• Emmajohanna

Såg ni den lilla bebis alltså Lepa ? Måste känts skumt att se en "likadan" bebis som man själv har i magen. Stl och så...

• Mandelnougat

Nja, jag har börjat tappa hoppet om att jag någonsin kommer att få någon bebis. Jag börjar nästan att misströsta faktiskt. Imorse när jag steg upp så hade en kompis till mig skickat ett glatt msnmess: "Jag blir faster idag!!!" Då ville jag bara gå och lägga mig igen och glömma att jag vaknat. Det är inte det att jag inte unnar alla andra att få barn men det är ju så sjukt träligt att vänta! Jag blir liksom inte ledset avundsjukt utan jag blir mer arg över det faktum att en månad kan gå så sjukt långsamt!

Vad "synd" om dig som måste tröstshoppa! Vi skulle ha shoppat en teve idag men tror du f*n inte att bilen ska in på service och att centrallåset har lagt av så det var den teven. Jag blir galen!! Hur mycket otur kan man ha?!
    Just nu känns det som om jag skulle behöva gå ut och skotta snö i vild frustration men det klarar inte ryggen av så här sitter jag till bredden fylld av ont uppsåt!
    ¨
    Jag vet inte vem jag hejar på i Lets Dance men jag får nog säga Tobbe bara för jag tycker att Martin Lidberg är så spännig. Han verkar jättetrevlig men nä, får man välja en middag med antingen Martin eller Tobbe så väljer jag nog Tobbe så det får bli han som får min röst.

• Mandelnougat

Godmorgon Lepa!
    Du har blivit en av oss morgonpigga själar! Nu inväntar vi bara Tess för hon brukar ju också vara uppe med tuppen nuförtiden!

• Emmajohanna

Ja, Tess har ju varit tidigt uppe den senaste veckan.

Inte misströsta Mandel.. Men jag vet exakt hur du känner för nu dom sista veckorna har det ju gått fruktansvärt långsamt och det lär väl inte gå fortare nu.....
    Tänk.... 4 veckor är egentligen ingenting. 
    Försök att ha 2 veckors-mål...Så om 2 veckor är det bara 2 veckor kvar.

Snö ????? Inte har ni väl snö hos er ?  

• Lepa

Mandel, det är bara för att det är så kort tid kvar som tiden går såååå sakta! Men snart e det dags...

Hejar oxå på Tobbe, gillar inte Martin...så det så!

Emma, shoppa e inte fel! Jag vill handla en massa men T säger att jag ska vänta tills vi vet vad det är. Ska bara köpa en filt som man kan ha med till BB. Köpte en fleecefilt på Gekåås men det var inte så bra kvalle på den för efter jag tvättat den var den helt noppig. Kostade dock "bara" 30:-

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3