• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Emmajohanna

Nope, jobbar fullt denna veckan också... Men nästa vecka så blir det 8-12. Lovely !

NÄ, det är faktiskt inte så lång tid kvar Mandel... Har din "ångest" sen i fredags lagt sig lite nu ? Inte kul när man känner så... 25 dagar idag va ?

*** med bebis i magen, v 36***
  • Tess82

Vet inte vad jag ska hitta på för mat, hade tänkt grilla om det blir bra väder men det låter inte som att det ska bli det .

Blev inte heller lurad igår, ingen som försökte ens.

Tänk att det är april nu, innan månaden är slut så kanske några av oss fått bebis. Tror inte på mej då eftersom jag ligger sist men ni andra. 

Bf 10e Maj
  • Lepa

Gomorrn!!!

Vaknade vid åtta men har ätit frukost och läst tidningen. Sambon har nog smittat mig med sin förkylning o hosta...

Igår var det ingen som lurade mig inte! Tänkte lura sambon men kom inte på nått bra :(

I helgen har vi oxå grillat, det var såååå goooottt. O igår blev det grill oxå dock bara korv med bröd men gott var det.

Har sammandragningar HELA tiden nu och igår hade jag en tillsammans med mensvärk då blev man lite nojjig, men det släppte så det var nog inga bekymmer med det!

30 dgr kvar idag...TJOOOOHHHOOOO!!!!

• Emmajohanna

Morrn Lepa.
    Värst vad ni har gått loss med grillningen i helgen. *avis*
    Det får nog bli lite grill i veckan om vädret håller i sig.

Jaså, ska inte vädret bli bra till helgen Tess ? Jag har bara sett prognoser fram till torsdag och tills dess ska det vara fint... Hoppas verkligen det är fint till helgen också.

Grattis till 30-dags dagen Lepa !!!!!!!

• Lepa

Emma, vi älskar o grilla så det missar vi inte för fem öre...Kommer från en familj som kan grilla mitt i vintern ;)

Tackar tackar nu går det snabbt! V. 36 redan...*puh*

• Mandelnougat

Ja nu är det bara 25 dagar kvar och om någon frågar så kan jag ärligt säga att jag är i v.37 nu!
    Ja ångesten har släppt lite när jag insåg att på söndag så är jag teoretiskt klar att föda. Men jag tror att jag får vänta lite innan det händer. Har mensvärk o sammandragningar varje dag nu, inte ofta men någon gång/dag så nu har jag fattat galoppen och tänker att det är min livmoder som tränar.
    Första tanken när man får ont i magen är ju typ "PANIK!"

Vad härligt EJ med halvdagar! Du har fått hålla ut så länge!

Nä, nu ska jag ta mina ömma fossingar och korvfingrar och pallra mig till bussen. Har börjat samla på mig vätska ser man inte minst på mina händer!

Hörs sedan brudar!

• Tess82

EJ - Ja tyvärr så såg det ut att kunna bli minus grader till påsk, i alla fall häromkring, du bor väl ganska långt söderut va? Kanske ni får varmare?

Trist med förkyldningar, hoppas ni blir piggare snart igen. Har haft två barn här en vecka som gått och snorat så det kanske är min tur snart också .

Älskar också grillat, på somrarna blir det nästan varenda helg. Ännu bättre när man kan sitta ute och äta också .

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna
    Ja, så fort det händer nått med magen så känner jag som du Mandel...
    "är det dags nu ?"
    Men det är ju otroligt nära nu... Kan ju faktiskt hända när som helst....

Älskar också grillning. Grillspett med tzatziki och bakad potatis... Me like !!!!
    Men blir inte ni också trötta på grill när sommaren börjar ta slut ? Då har man ju ätit grillat alldeles för mycket.

Usch vad tråkigt med minusgrader Tess. Hoppas inte det blir det här i Göteborg...
  • Lepa

Mandel, skönt att deppen har släppt. Tänk vecka 37 nu kan det ske när som ;)
    Har oxå börjat svullna men det märks mest på fötterna eftersom alla skor klämmer så jag tror jag ska köpa ett par ute tofflor för flip-flop e nog lite tidigt att gå i!

Jag tycker det är lite jobbigt nu när det e varmt för man har lite svårt vad man ska ha på sig. Hittade lite linnen som jag har från den mode perioden då det var inne att ha långa linnen. (fast det kanske e fortfarande mode på det?)

Här ska det nog bara regna på torsdag sen ska det nog vara fint resten av veckan, men jag bor ju längs ner av oss alla...

Ja tjejer imorrn blir det Ullared, min sambos syster vill åka så jag hänger på man kanske hittar nått kul. Det tar ju bara en 30 min så det är lugnt...

• Lepa

Minsta lilla avikande med magen så börjar det pirra i hela kroppen! Alltså jag e så laddad på att föda och på att känna på smärtan!!! Jag vet inte vad det tagit åt mig men jag e sååå jäkla peppad!!!

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3