• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Jessica23

Emma håll oss uppdaterade, tänker så mycket på dig!!!

Bullarna fick gott betyg från Både Emma o Nicklas så jag antar de var goa och nyttiga. Klart du kan få receptet!

Måndag till onsdag håller jag på att skriva uppsats sen jobbar jag hela torsdagen. Men jag kan fredag-söndag.
    PÅ lördag har Jackie fotboll till 12.30 sen simning 14 till 15 men efter det kan jag och hon.

Ska hålla tummarna nu för Emma!

• miamartini

pussel   kanske en dum fråga (då jag själv varit gravid men dock inte varit me om de) men vad innebär +2 på urinodling???

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Pusselbiten86

De är äggvitan.. den som ska ligga på negativ...

har man mkt äggvita + högt blodtryck så har man antagligen havandeskaps förgiftningen men mitt blodtryck var fint så ....

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • miamartini

ok då vet jag....

Som sagt... jag hoppas verkligen att allt e bra med er.... lova att du håller oss underrättade....

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Pusselbiten86

Nu är vi hemma igen...

Åkte in o de hitade iallfal bara små SD... Men bebis levde.. Dock inte så aktiv Men men

Sen blev de UL.... o hon var VÄLDIGT grundlig
    Fick reda på allt om bebis ... Såg ansitket, benen, ja hela kroppen... höll säkert på i 10-15 min

UNDERBART

sen fråga jag om könet
    Först ville hon inte säga något o sen när hon väl ville visa mig osv så låg h*n med benen i kors så man såg INGET Bus unge där

Men h*n mår fint iallfall :)

Kram från oss

• Jessica23

Va skönt att det gick bra

Men sa du nte innan att du väntade en pojke? Sa de inte det på förra ultraljudet?

Nu har jag klippt gräs i 45 min o nu ska vi till skogen på vedjakt med fika med oss.

Jackie mår bättre tror hennes magen inte pallad allt godis o alla kakor igår. Sen en dag hos farmor!

• Pusselbiten86

på Ul så såg de ut som de..

De var jag som sa på Ul att " Ja- de blir väl en kille till här " ... Och hon trodde det men var inte als säker så vi får se

Föressten Jessica

Glömde vi NOah´s napp o napphållare hemma hos er igår?
    Kram

• Rmamma

Hej!
    Snubblade in på denna tråd om Bromölla. Är det fler som har barn i åldrarna 2 och fyra? Det hade varit kul att kunna träffas!

• Roisin Dubh
    Rmamma skrev 2007-04-29 14:35:18 följande:
    Hej!Snubblade in på denna tråd om Bromölla. Är det fler som har barn i åldrarna 2 och fyra? Det hade varit kul att kunna träffas!
    Min Milla fyllde 4 år förra veckan. Glad
    ◄ ►
  • Jessica23

Min pojke är 2 år och min flicka är 5 1/2 år!

Emma, nappen ligger här och väntar!

Svar på tråden Bromölla del III