• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Pusselbiten86

Ja de är ingen fara... De mesta kommer när ja sitter ner vid datan- ligger i sängen- mitt i natten osv..

Men inte när ja ute för de mesta så....

Men vi dyker upp

Vånga gatan 6 va de va

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Jessica23

Jepp låter bra! Vi bjuder såklart på massa kakor och egengjorda havrebullar och valnötsbröd! Så kom inte mätta bara!

Nu ska jag och Dylan damsuga och torka golven! Jackie har sovit hos farmor så härhemma är så lugnt nu!

• Spindelskratt

Åh, snacka om att vara virrig här alltså...Glömde bort mig helt med klockan tittade på den vid 13 tiden o sa till sambon om 1tim ska jag gå o vips så kom farmor o farfar på besök med motorsågen o sågade ner en massa träd på tomten o nästa gång jag kollade klockan var hon 17.00 Förvånad
    Bråkade med den överklagande grannen med, då de har planterat syrener (stavning)
    dessa är då planterade o uppväxta på vår tomt vi köpt nu. Och grannen emotsätter sig till att vi sågar ner en del av dem, samt så har han inte tid att flytta på sin kompost de närmaste veckorna. *gah!!!

Han kan omöjligt vara medveten om att han har planterat träd på kommunen tomt som han inte har köpt av dem samt att vi står som ägare på den.

Så på måndag får sambon ringa kommunen igen *suckar o stönar högt somf*n*

Men guuuud jag hade hade så gärna velat fika med er idag. F'låt för att jag glömde bort er o jag hoppas att ni hade det trevligt utan mig

Pussel: Hur mår du nu ? Blir ju orolig för dig *kram*

• Pusselbiten86

Tack för fika Jessica.. ja de blev iallalfall.. jag o nicklas o noah

GOTT me kakor o bullar .. hihi...

Nu mår ja sådär...
    Kan knappt gå.. något hänt i ryggen. så de hugger o går ända upp i nacken...

Sammandragningarna har börjat igen.. och ja kom just på att ja inte fått en enda buff av lillen idag

kanske endast en liiiiiten en... ja- jag vet att de kan ligga stilla men man tänker ju massa ändå..

I natt låg jag med förvärkar var 5 min som drog ända ut i ryggen Har sagt till nicklas att det är INGET som frvånar mig att denna bebis kommer innan vecka 36...

• Roisin Dubh

Här är en som är ännu virrigare.

Jag har gått hela dagen och trott att det var fredag. Så går det när man jobbar hemma och inte har några direkt helgdagar. Jag upptäckte nu när jag satte mig för att kolla på Dallas att det inte var något Dallas för det är ju lördag. Generad

◄ ►
  • Jessica23

Vi saknade BÅDE Hanna och Carro! (visste ju att Mia inte kunnde komma annars saknades hon me sjävklart!) Men vi hade trevligt ändå!

Jackie däremot mår inge bra, hon kräkte och somnade med värmefilten på magen redan klockan halv åtta min lilla gumma
    Hoppas det inte är maginfuensa för jag orkar inte gå igenom detta en gång till. Nu ska jag krypa ner brevid henne och somna framför en film.

Mer fika en annan dag då!!!!!

• Pusselbiten86

Ska åka in till förlossningen nu ikväll igen... Åker väl om 30 min

Känt bebis 2 ggr på hela dagen o jag kan trycka osv Mne inget händer...

De sa på förlossningen 10 rörelser på 12 timmar o de har de INTE varit

• miamartini

Pussel    Hoppas allt e ok med er... håller tummarna för de iaf.... håll oss underrättade...

Önskar jag hade kunnat va me o fikat... looovar att de hade varit betydligt roligare än å jobba....

de där med havrebullar lät gott.... har inte bakat nåt på aplänge... jessica e de lättbakade?? o kan man då få recept.... vill ju baka.....

Måste fika snart då vi me kan va me..... hur jobbar folk i veckan????

Mamma till världens underbaraste lillkille
Svar på tråden Bromölla del III