• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Pusselbiten86

Jessica

Perfekt :)
    Den var helt ny från i Fedags så ja tackar gudarna att vi inte tappat den

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Tinkerbellan

i morogn förlovar jag mej med min mattias..

• Tinkerbellan

bra förslag på en fin restaurang???

• Tinkerbellan

okej.. nej inte vi heller.. därav frågan.. hmm tänkte på martini inne i kristianstad.. var där en gång på födelsedagsmiddag.. super fint.. men men.. får se.. går inga bio heller inne i staden

• Spindelskratt

Pussel: Gud vad skönt att allt är bra trots Sd. Du får vila mkt (lätt med ett busfrö som Noah) Tänk om det blir en tjej Måste ju kännas konstigt när man är inställd på kille

Jessica: Hittade ni inget ved är ni välkomna till oss vi har massor både stora o små stockar, pinnar, grenar... *S*

Rmamma: Välkommen hit!

Tinkerbellan: Grattis i förskott då

Idag har vi fortsatt på tomten o nu ser man jorden i princip allt ogräs är borta o alla grenar ligger i högar. Hittade även en rabarberplanta mitt bland allt ogräs o hallonbuskar *S*

Valborg imorgon o hur firar man det i dessa trakterna, vad ska ni göra?

• Pusselbiten86
    Charro

Ja de hade något vid Råby badet... tändes kl 20 o sen fyverkeri kl 22...

o sen i gualöv kl 20-21

Vi vet inte alls vad vi ska göra...

Ska vi till öppnan något denna veckan??
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Tinkerbellan
    Charro skrev 2007-04-29 21:01:55 följande:
    Pussel: Gud vad skönt att allt är bra trots Sd. Du får vila mkt (lätt med ett busfrö som Noah) Tänk om det blir en tjej Måste ju kännas konstigt när man är inställd på kille Jessica: Hittade ni inget ved är ni välkomna till oss vi har massor både stora o små stockar, pinnar, grenar... *S*Rmamma: Välkommen hit! Tinkerbellan: Grattis i förskott då Idag har vi fortsatt på tomten o nu ser man jorden i princip allt ogräs är borta o alla grenar ligger i högar. Hittade även en rabarberplanta mitt bland allt ogräs o hallonbuskar *S*Valborg imorgon o hur firar man det i dessa trakterna, vad ska ni göra?
    vad ska ni göra??

ja du.. vad jag ska göra.. jobba fram till 11. Njuta av min sambo en stund innan man gör dej i ordning för kvällen.. med gott och dricka och äta... brasa e nog inte så viktigt.. ska bli dåligt väder hörde jag
  • Tinkerbellan
    Pusselbiten86 skrev 2007-04-29 21:05:14 följande:
    CharroJa de hade något vid Råby badet... tändes kl 20 o sen fyverkeri kl 22...o sen i gualöv kl 20-21Vi vet inte alls vad vi ska göra...Ska vi till öppnan något denna veckan??
    var ligger råby badet??
Svar på tråden Bromölla del III