Lotta S:
Oj, har han öroninflammation så ofta!? Varför har ni inte fått operera in rör? Stackarn!
Alma kröp också baklänges först. Tyckte så synd om henne när man såg hur arg hon blev för att hon inte kom framåt. Men tillslut fick vi låna en matta som man har på golvet som man inte glider så lätt på och då helt plötsligt kunde hon krypa framåt!

Nu kommer hon framåt även utan mattan
Vad kul att Edwin fått sin första tand! Då kommer nog den andra vilken dag som helst
Det var så där för Alma också...att helt plötsligt utan förvarning så fanns det en liten spets där. Alma höll på att tugga på den där krypmattan som vi lånade så jag skrev till kompisen vi lånat den av att det var tur att Alma var tandlös (så hon inte tuggar hål på den). Dagen efter fick jag skriva att nu var hon det inte

Jag trodde definitivt att hon skulle få tänder mycket senare för Billy fick sin första när han var 8 månader, så jag blev väldigt förvånad
Yoda 1:
Alma brukar suga på tummen ibland. Men hon föredrar att pula in halva snuttefilten i munnen och suga på den istället
Du kan ju köpa såna där bebisvantar som har tumme och så kan du klippa av tumdelen. Då slipper hon bli kall om handen samtidigt som hon kan suga på tummen. När hon har sugit klart kan du peta in tummen i delen där resten av handen är.
Nä nu ska jag dricka lite te och kolla på tv!
Ha det så bra!