Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

BF Juli-07 Nr3

Sex???? Vi har inte haft sex sedan bebis blev till...hehehe...snacka om rekorduppehåll!
    Jag kan spy av tanken på sex...och jag är knappast prydd kan jag säga...jobbar med sex...hehehe

• Halvblod

Ojojoj...här var det hårda ord inne idag (med all rätt!).

Har precis kommit hem från BM...inget direkt nytt. Allt verkar bra, hjärtljudet låg som vanligt runt 145.
    Men som vanligt skällde hon lite på mig för att jag inte tar det tillräkligt lugnt. Jag tycker själv att jag tar det lugnt...sätter mig ner om jag blir trött, reser mig upp om jag får ont, går sakta om det behövs osv... det enda jag inteär så bra på och inte kan påverka är att inte stressa i psyket, men jag har alltid så mycket saker som jag aldrig riktigt kan släppa. Förmiddagarna är alltid lugna men eftermiddagarna och kvällarna har jag en del sammandragningar vilket hon inte var riktigt nöjd med...så nu ska jag skärpa mig ytterligare lite har jag lovat oss alla... Skönt att jag bara jobbar månaden ut för sen kommer jag säkert kunna släppa en del press och stress i huvudet.

• Halvblod
    humlan1973 skrev 2007-05-04 09:22:43 följande:
    Kan nagon hjalpa mig? Jag har vaknat nastan varje morgon denna veckan med molande mensverk. Det tar ca 1 timme sedan slapper det. Va kan det vara?
    Nope, ingen aning...men jag har haft precis likadant. Tänkte tyvärr inte på att fråga BM idag.
  • Halvblod
    Nathalie009 skrev 2007-05-04 15:02:33 följande:
    tänkte bara fråga en sak; Enlgit UL när ska ni ha testat + då?
    Enligt UL blev jag gravid 18oktober och testade super tydligt + 29oktober
  • Halvblod
    teenpregnancy skrev 2007-05-04 19:18:07 följande:
    Hej hå damer!har ätit tre glassar idag Imorrn blir jag fru!!! yay. och idag fick jag mig en ny haircut, ska försöka lägga upp bilden i galleriet snart. Sen så ska det bli naglar imorrn
    Oh va mysigt! Hoppas ni får en underbar dag tillsammans!
  • Halvblod
    Vallmar skrev 2007-05-04 21:38:18 följande:
    Hej tjejor!Nu har jag inte varit inne på 2 dagar å orkar inte gå igenom va alla har skrivit. Hoppas ni inte tycker jag är ego som bara hoppar in så här...Jag har haft så ont i bäckenet att jag knappt kunnat gå på 2 dar, sambon har fått bära mig, stackarn.Men så går man in här o blir lite gladare för ni är så tokiga med era fotoexpriment
    Men gud nej...så får du inte känna. Isf är jag världens ego som nästan aldrig har tid att läsa tillbaka i tråden vad folk har skrivit. Jag tycker iaf att man får hoppa in och skriva/läsa i tråden när man själv har tid

Hoppas ditt bäcken blir bättre!!
  • Halvblod

Både jag och mannen är sjukt fotbollsintresserade...han spelar fortfarande men jag lade av för flera år sedan men fortsatte att vara tränare för ett flicklag.
    Så räkna med att vår bebbe kommer få en fotboll förmodligen redan på BB

• Halvblod
    Helenander skrev 2007-05-05 17:19:49 följande:
    Stranden, solbränna... Fattar ingenting... Här är det typ fem grader varmt, mörka moln och regn... Åh, vad jag önskar mig lite solsken... Idag har varit en riktig pestdag tycker jag, dels vädret och dels så jobbar min sambo så jag har varit ensam med benbrytardrottningen som måste bäras. Jag har så fruktansvärt ont i ryggen och lite i magen men vad ska jag göra? Så länge vi är inne går det rätt bra, då hasar hon sig fram och tillbaka men måste ändå bäras upp i matstol osv. Ute är det vagn som gäller men hon ska ju i och ur den också. Dessutom börjar jag nog bli förkyld uppepå allergin för jag har huvudvärk och känner mig konstig i halsen. Är på riktigt dåligt humör också så jag pallar inte så mycket mer idag nu... Så nu har jag gnällt lite
    Be stroooooong....snart är vi i mål
  • Halvblod
    SannaKaarina skrev 2007-05-05 17:27:02 följande:
    skratt . men oh så snygg. vars hittar man såna?
    Den är köpt på Exit...jag vet att dom inte finns på så jättemånga ställen i landet men dom har skithäftiga kläder...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3