BF Juli-07 Nr3
Sex???? Vi har inte haft sex sedan bebis blev till...hehehe...snacka om rekorduppehåll!
Jag kan spy av tanken på sex...och jag är knappast prydd kan jag säga...jobbar med sex...hehehe
Sex???? Vi har inte haft sex sedan bebis blev till...hehehe...snacka om rekorduppehåll!
Jag kan spy av tanken på sex...och jag är knappast prydd kan jag säga...jobbar med sex...hehehe
Ojojoj...här var det hårda ord inne idag (med all rätt!).
Har precis kommit hem från BM...inget direkt nytt. Allt verkar bra, hjärtljudet låg som vanligt runt 145.
Men som vanligt skällde hon lite på mig för att jag inte tar det tillräkligt lugnt. Jag tycker själv att jag tar det lugnt...sätter mig ner om jag blir trött, reser mig upp om jag får ont, går sakta om det behövs osv... det enda jag inteär så bra på och inte kan påverka är att inte stressa i psyket, men jag har alltid så mycket saker som jag aldrig riktigt kan släppa. Förmiddagarna är alltid lugna men eftermiddagarna och kvällarna har jag en del sammandragningar vilket hon inte var riktigt nöjd med...så nu ska jag skärpa mig ytterligare lite har jag lovat oss alla... Skönt att jag bara jobbar månaden ut för sen kommer jag säkert kunna släppa en del press och stress i huvudet.