-
Ja du, det kan man fråga sig...vi har inte riktigt kommit på hur det ligger till...hehehetbmh skrev 2007-05-05 17:31:55 följande:Halvblod: Vilket språk är texten på bodyn på?
-
God Morgon tjejer!
Har precis kommit in efter dagens första promenad med hunden. Tänkte bara gå ner på gräset med honom, men det är så underbart väder idag igen så det blev en halvtimmes njutande.
Ska städa och handla lite nu på förmiddagen sen blir det en utflyckt till kolonin i eftermiddag/kväll...måste bara grilla idag, blev såååå sugen när mjukis snackade grillat igår... *mums*
Nej nu ska jag läsa igenom allt som jag missade igår... -
Nope, men vi kommer att boka in ett möte innan förlossningen. Skulle det hända mig något under förlossningen (jaja, risken är minimal, men iaf) så vill jag att mina älskling ska ha rätt till vårt barn från dag1...ingen ska någonsin kunna ifrågasätta vem som ska ha hand om vårt barn!SannaKaarina skrev 2007-05-05 18:53:54 följande:har alla här fixat sånt här med faderskapsintyg redan? dom som inte är gifta?
-
Japp...det var precis den anledingen jag menade i mitt förra inlägg...har hört om detta fallet tidigare och skulle aldrig vilja utsätta min familj för det!SannaKaarina skrev 2007-05-05 18:57:47 följande:www.familjeliv.se/Forum-2-14/m16520767.html
-
Är lite avis på dig...choklad är det som tillsammans med glass är skönast för min hemska halsbränna...du kan ju gissa vad det har gjort med kroppentbmh skrev 2007-05-05 21:29:55 följande:Jag kan inte äta choklad pga min horribla halsbränna
-
Ingen aning men har själv haft liknande "besvär" till och från i ca2veckor...Beckah82 skrev 2007-05-05 21:51:08 följande:Puffar för mitt inlägg kl 21:24 inlägg nr 9227Någon fler som har såoch vet varför?
-
Har gratidförsäkringen på trygg hansa och betalförsäkringen hos folksam!copernicus skrev 2007-05-05 22:50:38 följande:diskuterar försäkring på bebbenhar ni tecknat betalförsäkringen på trygg hansa eller har ni bara gratisförs?hade bara gratis med Casper men nu funderar jag på att teckna till betal.
För er som känner er trygga med extra försäkringar kan jag rekomendera en canserförsäkring för oss kvinnor. Skulle man få bröst eller underlivscanser så får man en hel del extra pengar genom denna. Så klart kan inte pengarna rädda mitt liv...men det är som sagt skönt att veta att inte familjen går ner sig helt ekonomiskt om jag skulle bli sjuk. Tror att den kostar ca25kr/månad. Ska leta upp vad den heter så kan jag skriva det tips & råd-tråden om någon skulle vara intresserad. -
Donna69:
Hotell Rwanda är en av de absolut bästa filmer jag någonsin har sett
Mjukis:
Fy fan va sjukt!!!! Jag blir bara såååå jävla förbannad!!!!
Sylt:
Den där hjälpredan ser ut att vara guld värd
mammab:
Det var kanske inte så coolt med röken iaf...eller det tycker nog inte dom som bor i huset iaf...
Idag har jag äntligen fått äta grillat efter att ha läst om en massa god mat här i tråden de senaste dagarna *mums*
Det blev en massa grillade grönsaker med grillspett och potatissallad...
Då var det snart måndag igen och en ny vecka börjar...nedräkningen rullar på väldans snabbt tycker jag...hehehe...mindre än 4veckor kvar att jobba...whiiiiippi -
Solstraalen: Usch, stackare! Hoppas att det inte blir värre och att dessa sista 2månaderna går extra snabbt för dig!
-
Ja bröstpump måste jag oxå börja kolla upp...
Är hemma från jobb idag för lilla magen är inte alls kry idag...usch. Tänkt ägna dagen här i sängen med att leta sista prylarna till bebis.
Min vagn har kommit så den ska vi hämta ut nu i eftermiddag...hihihi...längtar efter att få köra här i lägenheten