-
Jo lite faktist...ja men då tar jag ett choklad iaf!!!tacky skrev 2007-05-08 11:28:09 följande:halvblod: åhjo, känn efter ordentligt nu. känns det inte lite raspigt i luftrören? lika bra att ta i förebyggande syfte ;)ang. humörssvängningar: ingenting som inte finns annars också. tror inte man kan vara lynnigare än jag. som ogravid också alltså. haha. det är himmel och helvete, allt balanserat på en tunn tunn tråd.
-
Ja jag ska gå igenom det med BM nästa gång tror jag...Jag vill ju inte bli elak mot dom när dom igentligen bara vill vara snälla mot mig.Jen2006 skrev 2007-05-08 11:29:53 följande:Halvblod: Skriv i ditt förlossnignsbrev att du inte vill ha barnmorskor som daltar med dig!!
-
klockan är snart 2 och jag har lyckats hålla mig till 2glassar trots att jag skulle vilja äta minst dubbelt så många...
Min BM ringde precis och sa att doktorn ville träffa mig. Åt en kur mot misstänkt uvi för någon vecka sedan men den hjälpte inte och proverna vissade sen att det inte var uvi jag hade...men eftersom besvären finns kvar så vill läkaren kolla mig iaf.
Imorgon ska vi på första föräldraträffen...spännande...någon annan som har hunnit börja? -
Ang bio: Vi ska gå och se "Hata Göteborg" nästa vecka hade vi tänkt och sen har snart "pirates 3" premiär och jag äääälskar kapten Jack Sparrow och vill såååå gärna se den på bio...men frågan är om kroppen orkar med så många timmar i en salongstol...usch...dom är ju inte direkt bekväma dom där stolarna tycker jag.
-
Mmmm...det finns här oxå...men sååå sköna tycker jag inte att dom är...plus att dom är i mitten av raden så sdå ska man gå förbi alla när man behöver smita på toa, vilket jag lär behöva...heheheheCalylite skrev 2007-05-08 16:58:08 följande:Halvblod Då ska su pröva skövdes största salong, längst bak är de ju soffor och riktigt bekväma och stora är de med
-
Det låter ju bra...då kan man ju ta kanten och ändå sitta något bättre!Calylite skrev 2007-05-08 17:11:14 följande:Halvblod drygt att dom gjort de så, här är de dom 2 hela översta raderna som finns. Dock gilalr inte sambon att sitta så långt bak men nu ahr han inge val
Nja, sambon låter mig nog bestämma var vi ska sitta bara han får med mig...iaf till "Hata Göteborg"..."Pirates" går vi mest och ser för min skull -
Nja...inte i Hbg, men i Ängelholm där dom har väldans bra ljud oxå...plus att det finns i lund. Vi bor ju granne med Filmstaden så vi tycker det är kul att åka iväg och kolla bio någon annanstans ibland för att det ska bli lite mer utflykt...men visst är det skönt att springa över gatan ibland i myskläder för att kolla på filmMjukis82 skrev 2007-05-08 17:51:56 följande:Va? Har dom? det har jag missat!
-
Prinsessan Zelda skrev 2007-05-08 18:21:20 följande:Jag måste också gå och se pirates 3. tycker om dem filmerna, särskilt Depp
Åhhh....jag älskar Johnny
speciellt som kapten jack sparrow!!! Sen gillar jag Orlando Bloom oxå så det blir lite extra bonus...hehehe
-
Min BM har inte vägt mig sedan inskrivningen och verkar inte alls orolig för mig trots att jag förmodligen har ökat ganska rejält i vikt.
Har ingen pålitlig våg hemma men jag märker på kläderna att det inte bara är magen som har växt. Fick på mig ett par av mina gamla baggyjeans härom dagen...eller ja, dom var baggy för några månader sedan...nu satt dom tajt, och då menar jag tajt!!!!!
Jag måste verkligen tänka mer på vad jag äter dessa sista veckorna om det inte ska spåra ordentligt. -
Nu ska jag tvinga mig själv att ta iaf en halvtimme till att rensa garderoben...har en massa kläder som jag aldrig kommer att sätta på mig någonsin...jag är duktig på att spara saker som kan vara bra att ha, men nu ska det bort!!!
Som belöning när jag är klar ska jag göra en mumsig fruktsallad men banan, jordgubbar, färsk ananas, kiwi, mango, päron och ett par mtsk vanilj kesella till...ville bara fresta lite...hehehe
Trevlig kväll tjejer!