-
Losec är det enda som verkligen hjälper för mig. Dyrt men effektivt!Nathalie009 skrev 2007-05-09 10:30:41 följande:vickyb: ja om endå ett glas mjöl skulle hjälpa.. suck här hjälper knappt gaviscon längre.. hemsk halsbränna på nätterna fyfasen..
-
Idag bjöd chefen på lite avslutningslunch på scandlines...lunchbuffé...perfekt för en gravid...heheheMjukis82 skrev 2007-05-09 12:42:52 följande:Nu blir det lunch här... tonfisksallad står på menyn idag... med massor av fetaost! MUMS!
-
Välkommen tillbaxMum23 skrev 2007-05-09 13:46:57 följande:Hej! Det var jätte längesen jag hängde här! I början av våra graviditeter hängde jag med men sen balla det ur. Var bostadslös ett tag och sen in i nytt ej färdigbyggt hus och nu börjar alla närma sig bf. KUL!!! Hoppas jag får hänga på igen!!Angående att resa bort när det börjar närma sig, vi åker till Italien nästa fredag (vecka 32) kommer hem i vecka 34. Har oxå hyrt stuga över midsommar, drygt 2 veckor innan bf i annan stad, men dom föder väl barn där oxå...hihihi...
-
Nja...vi var bara 3stycken så en 1stor gravid mage till hade dom nog märkt...vi syns ju om man säger såMjukis82 skrev 2007-05-09 14:12:44 följande:Halvblod: Kunde du inte smusslat med mig?
...eller jag gör iaf!
-
Var på första föräldraträffen idag. Kul att träffa lite andra par och otroligt nog så var där ett par till som vi kände passade ihop med oss. Jag går ihop med de flest människor utom de fördomsfulla, och tyvärr så är många fördomsfulla när det gäller hur man ser ut som gravid. Jag känner när jag går på stan tex att äldre tittar på mig och virrar på huvudet medans kidsen verkar tycka att jag kommer bli en häftig mamma.
Tyvärr var där någon i gruppen som var lite överlägsen mot mig men det skiter jag fullständigt i...jag ska nog visa att jag ska bli en fan så mycket bättre mamma trots mitt utseende! -
Skönt att höra att det faktiskt finns en del som tror att jag kan bli en lika bra mamma fastän jag utmärker mig lite utseendemässigt.
Calylite: Jaja...dessa människor tycker så klart att alla är lika mycket värda...hehehe
Tror jag ska göra det där vuxentestet när jag kommer hem och kan sitta i lugn och ro..spännande...verkar som att de flesta är äldre än verkligheten -
Så då har jag äntligen läst igenom allt som har skrivits idag...som tur var hängde jag med en liten stund på arbetstid under dagen så det tog inte sååååå lång tid trots att det hade skrivits huuuuur mycket som helst idag.
Som vanligt är det för mycket för att kunna kommentera och framför allt komma ihåg...men jag har läst om er alla ska ni veta!
En extra tanke till Zandrisen!!!! -
Theresa1 skrev 2007-05-09 17:28:13 följande:Tack för gratulationerna Halvblod: Som du ser ut kommer du ju vara en helt kass morsa, det fattar väl alla Hur fan kan man tro att det sitter i utseendet?? Dinusarietänk känns det som... Jah hade dreads förut och har varit piercad i "hakan", tungan och näsan (ring under näsan) och jag höll fan på att bli galen på allas fördommar... Nu när jag kammat ut håret o tagit ut piercingarna så blir jag bemött på ett heeeeelt annat sätt, sjukt, jag är ju exakt samma människa bara det att brallorna sitter lite tajtare o jag inte har massa "skrot" i ansiktet.
Skönt att det finns någon som VERKLIGEN förstår hur mycket "skit" man får ta bara pga en frisyr eller lite metall.
Men byxorna sitter tajtare nu är någonsin...dock inte frivilligt....hehehe
-
Har inte hunnit läsa igenom det som har skrivits igårkväll och idag...ska försöka göra det lite senare.
Fredagar jobbar jag hemifrån...har företagets telefon omkopplad till mig. Vissa fredagar är det jättelugnt och vissa är det extremt mycket. Denna fredagen är det tyvärr extremt mycket och en massa problem som dyker upp hela tiden, sjuka säljare, agra värdinnor osv... *Blääää*
Var hos läkaren på MVC igår. Fick för några veckor sedan behandling för misstänkt uvi vilket senare visade sig att det inte var. Har dock haft kvar besvären så nu ville läkaren träffa mig för en undersökning. Han hittade inget fel på mig men kände bebisens huvud när han gjorde gynundersökning så det var inte så konstigt att jag känner tryck neråt... kändes konstigt när han sa att han kunde känna bebisen...min bebis...hihihi -
Zandisen: Jag jobbar för ett företag som anordnar erotikpartyn.