• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Halvblod
    Jessa6 skrev 2007-03-07 15:04:00 följande:
    Ny magbild i mitt galleri idag, under starka bilder..vad tror ni, flicka eller pojk? Svåårt att säga nu så klart men lite åsikter vill jag ha om någon vill vara gullig och gå in och kolla!
    Jag tycker vi har ganska lika magar så jag tror absolut en pojke (för det är vad jag har önskat mig...hehehe)

Nu kommer snart älsklingen och hämtar mig för HAN ska köra mig till BM för kontroll av mina sammandragningar.
  • rullgardinsflikkan

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vilken skitdag Albin är sjuk (han har antagligen ärvt cystisk fibros av sin far). Så nu ligger han och sover. Jobbet suger (tur att dom gamla är så underbara annars skulle jag spränga stället i luften!!!) och jagharfått svampinfektion...preciis samma vecka som när jag fick det med Albin så nu kommer det väl hålla i sig tills ungen är ute precis som med Albin...
    usch usch usch fu sjutton pissdag

• Mjukis82
    Här kommer lite mer gnäll...

Har typ den jobbigaste dagen på ganska länge! Saknar min prinsessa så det värker i hela kroppen, längtar efter lill-prinsessan massor, har migrän... PLUS att jag har varit och vinkat av mina föräldrar som åker till Thailand i 3 veckor... Kanske löjligt - men jag har världens separationsångest och mår jättedåligt över att dom ska vara borta så länge så långt borta! Känner mig som världens barnrumpa... men så e det iallafall! ag står mna föräldrar väldigt nära!

Har inte orkat läsa igenom allt ni skrivit idag...

Men lite iallafall...

Halvblod: Hoppas att det går bra hos BM! 
    Och grattis till sambons körkort!

rullgardinsflikkan: Usch då! *kramar*Min farbror hade cystisk fibros...

jessa6: Jag går emot de andra och gissar faktiskt på en tös!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82

Sorry om jag skrämde iväg alla med mitt ego/gnäll-inlägg! Generad

• Trollie

Mjukis Skickar en massa styrke kramar till dej!

Halvblod Skönt att inte behöva köra själv hela tiden

Rullgardinsflickan Fy vad jobbigt ! Stackars Albin!

Har säkert glömt hälften av det jag tänkte komentera, tror inte att hjärnan är riktigt som den ska, känns som jag har teflonminne !

• veronicaq
    ingen fara mjukis alla har

sina dåliga dagar!kramar om!

UPPDATETINGAR I FOTOALBUMET VI HAR ALLIHOPA!Cool

v.22 med lilla killen i magen!
  • solstraalen
    Mjukis82 skrev 2007-03-07 16:48:02 följande:
    Sorry om jag skrämde iväg alla med mitt ego/gnäll-inlägg! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Nädå.   *stooooor kram till dig*
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
  • Mjukis82

Tack för era kramar tjejer! Dom är välbehövliga idag!

• Tania

Men hallå!!!

Här ska ni ju vara pigga och glada och muntra upp mig ju!!!
    Idag har jag varit jättegrinig, trött, snorig och allmänt less på allt. Jag var nära att börja grina i morse för att pappa skällde lite på mig. I vanliga fall så skäller jag tillbaka men nu fick jag lov att gå iväg och blinka bort tårarna. Tyckte synd om mig själv faktiskt.

Är fortfarande förkyld och har fortfarande nackspärr. Kan inte gå till naprapaten eftersom han inte gör något för att jag är gravid.

Kom hem efter jobbet och fick börja med ett tjata på min son som har varit hemma i tre dagar nu och förvandlat sitt rum till en konstnärsateljé med pennor och papper över hela golvet. Jisses!! STÄDA STÄDA STÄDA!!!

Så... nu har jag vilat i soffan i en halvtimme och ska nu börja med maten... jag återkommer när jag är ledig från livet

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3