• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Vickyb
    LindaoJohan skrev 2007-03-07 13:47:30 följande:
    vickyb; ja man vill ju gärna känna sig lite bekväm, även om man är gravid! he he. sedan kan du kolla i halens katalog tror jag det var, eller www.halens.se tror dom har bikini med lite större byxor och stadiga överdelar www.lindisen.bloggagratis.se
    Tack för tipset.. Ja det skall jag ta och kika på.
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Cece2

Vickyb: Den bikinin är jättesnygg. Ett tips annars, förra graviditeten köpte jag bikini med trosor i boxermodell på Kappahls motsvarighet til B.I.B, det var typ stl 46....har 38/40 i vanliga fall. Men den satt jättebra!!!

• Halvblod

Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......nu har min älskling klarat körkortet!!!! Som han ska får köra mig överallt...nu kommer han säkert tycka att det är jäääääätte roligt att åka till babyland och alla andra barnställen som kräver bilresa
    Jag är snart 26år och han är härmed den första av mina pojkvänner någonsin (!!!) som har haft körkort...så jag är ganska trött på att alltid behöva vara den som kör.

• Nathalie009

woho gratulerar :) här e d tvärt om killen har körkort men inte jag :P Fast hålle på å pluggar ska skriva teorin i maj :) för 3dje gången gillt!

• Halvblod
    Nathalie009 skrev 2007-03-07 14:36:08 följande:
    woho gratulerar :) här e d tvärt om killen har körkort men inte jag :P Fast hålle på å pluggar ska skriva teorin i maj :) för 3dje gången gillt!
    Ja mendå klarar du det denna gången...ge dig fan på att du fixar det nu, okej!?
  • Emmyss

LindaoJohan: Jobbar också på förskola o har tänkt söka HP. Vet att det brukar vara svårt att få beviljat men en jobbarkompis fick det nyligen. Lite nytt hopp kanske iallafall... Var til läkare igår o hon tckte jag skulle söka HP nu?!?! Visst är det väl 60 dagar som gäller innan förlossning?

• Jessa6

Ny magbild i mitt galleri idag, under starka bilder..vad tror ni, flicka eller pojk? Svåårt att säga nu så klart men lite åsikter vill jag ha om någon vill vara gullig och gå in och kolla!

• Jessa6

Ny magbild i mitt galleri idag, under starka bilder..vad tror ni, flicka eller pojk? Svåårt att säga nu så klart men lite åsikter vill jag ha om någon vill vara gullig och gå in och kolla!

• Milla med killar

Jessa6....svårt men jag tror på kille tror jag för magen är rund i profil.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3