-
Men gud va obehagligt!! Skönt att det "bara" var blodtrycksfall. Ta nu och vila ordentligt så att du slipper fler attacker.Lindisen81 skrev 2007-05-18 11:54:57 följande:f-n fick inte bort all annan text, klart det är okej att kopiera ur brevet om du hittade delar som du tyckte va bra!!Hoppas det är bra med er alla härinne. med mig är det sådär... igår kväll fick jag en svimmatack, sedan började hönder och armar skaka. vänster slutade ganska fort men höger hand och arm skakade och typ ingen känsel... vi åkte in till akuten. Fick ta en massa prover å sånt. allt visade helt normalt. Läkaren sa då att antingen kan det vara en propp i hjärnan eller en psykisk åkomma i samband med stress.... okej vad gör vi nu då?? jag fick ligga kvar under natten typ mot min vilja för att röntga hjärnan dagen därpå (imorse alltså) Hjärnröntgen va ok och på morgonen kändes det mycket bättre, förutom att hag knappt sovit något alls. E n ny läkare kollade på mig och slutsatsen blev; blodtrycksfall i samband med stress. det blev värre av att jag stressade upp mig själv och inte andades ordentligt.... så det va ett litet äventyr inne på sjukhuset det.
-
GodMorgon brudar!!!
Nu ska jag inte deppa ner tråden idag...hehehe...så skönt att se att så många är på bra humör idag, och klockan är bara 9
Själv mår jag lite bättre tycker jag och självklart smittade ni av er lite så nu mår jag ytterligare lite bättre...kanske snart är i vanlig form igen vilket hade varit skönt då jag inte är en deppig person i vanliga fall.
Zandrisen: Skönt att du fick komma ut en sväng igår...hoppas du hittade lite snygga kläder
Mjukis: Här får du vara hur ego du vill! Är det någon som inte orkar läsa så får dom hoppa över...men jag läser gärna allt som alla skriver, hur ego det än är! *Kram*
Donna: Ja du...har oxå en hel lista på var jag borde göra nu...men som du säger så fastnar man lätt när man väl har satt sig här...hehehe
En stor gråmulen men kärleksfull styrkekram till att "tjockisar" idag
-
-
hihihi...jag kunde oxå
-
-
Nu har jag ingen aning om vad detta är för område...men huset och trädgården ser helt underbart ut för en liten barnfamiljrullgardinsflikkan skrev 2007-05-19 11:18:39 följande:Så ringde jag mamma och fråga om hon möjligtvis kunde gå i borgen för mig om det skule behövas....et ni vad hon svarar???Nä jag vill inte att du ska bo i Lagmansholm....Jag frågade väl för f*n inte om lov för att få bo där?????
Jag hade blivit galen om min mamma skulle "välja" vad jag ska bo. -
Om någon vet eller skulle råka höra talas om någon som designar egna mammakläder och skulle vilja börja sälja i mindre skala så snälla säg till mig!!!
Jag är sugen på att starta upp en liten butik med mammakläder. Är så trött på de vanliga affärerna som enligt mig har helt ok vardagskläder men "tantiga" finkläder.
Jag skulle vilja hitta FINA mamma kläder samt TUFFA mammakläder. Men det ska bara vara kanske 2-3stycken i varje modell och storlek så att det blir lite unika kläder för dom som köper.
Som sagt...söker lite "mammadesigners" -
Ja här i Helsingborg är det faktiskt i princip helt dött på mammafronten...det är bara HM, PoP, Lindex osv... Och då är ändå Helsingborg relativt stor stad med framför allt en hel del folk med pengar. Och gravida kvinnor finns det alltid så det borde fungera tycker jag. Visst kan man hitta en del roligheter på internet men jag vill helst prova kläderna innan jag köper.Donna69 skrev 2007-05-19 11:31:54 följande:Kul idé!!sånt skulle behövas!!
-
Min plan:tacky skrev 2007-05-19 11:37:54 följande:låter hemskt med era mammor! vilken mardröm. styrkekramar i era riktningar.så var det lördag då. 47 dagar kvar till BF. gråmulen himmel och dålig sömn. fyraåringen är sprallig och pigg och ser på lilla sjöjungfrun. vill hitta på nåt! vad ska man göra?! vad ska ni göra?
Jag ska se till att verkligen gå ifrån datorn snart, äta en macka, ta ner hunden på gräset, gå ner till stan och köpa "9½månad" till mig och "Uppdrag: Pappa" till sambon...kanske något gulligt plagg till bebis...hehehe. Sen blir det till att handla lite mat, gå hem och städa lite i sovrummet, fixa maten...och sen krypa ner i sängen med mat och vars en bok.
Min verklighet:
Förmodligen blir dagen helt annorlunda...men jag börjar med att göra allt fram till att handla mat så får vi se hur det blir...hehehe -
tacky skrev 2007-05-19 11:53:05 följande:halvblod: vilken underbar plan! jag har inte köpt ett enda plagg till bäbisen på grund av en kompis som berättade att hennes sommarbäbis bara hade blöja för att det var så varmt och småkläderna låg där oanvända tills bebisen växte ur dem. men nu kan jag inte hålla mig längre, idag ska det bli av! några kortärmade bodys ska man väl kunna komma undan med? :)handla mat ska jag också. och kanske tvätta av mig gårdagens smink. det brukar lätta upp.. ehm..
Hehehe...ja just det, gårdagens smink kanske jag borde skriva upp på dagens "att göra-lista"
Ja men något måste ju bebisen ha på sig ibland...man kanske ev blir bortbjuden en gång iaf
Annars kan du ju köpa något som är lite större för det blir ju kallare bara någon/några månader efter bebisen kommer...UT OCH SHOPPA!