BF Juli-07 Nr3

I eftermiddag/kväll ska vi på bröllopsfest...paret gifte sig i Brasilien redan i februari och har sedan dess varit på bröllopsresa i sydamerika. På inbjudan står det fri klädsel så jag ska ha en svart "like a virgin" klänning, rött sidenband under brösten, rött sjal i håret, röda strumpbyxor men svarta nätstrumpor över och svart ballerina skor...och lite svarta och röda smycken. Vet att man inte får ha svart på ett bröllop men på en bröllopsfest med friklädsel är det väl okej hoppas jag...dom är dessutom väldigt rockiga av sig.
Ja det är lite så i vår krets oxå Sambon är musiker och umgänget är ganska svart...
Theresa1: Ja brudparet är som sagt själv ganska unika i sin stil så tror inte dom tar illa upp...vet dock inte hur tex hans föräldrar är för dom har jag aldrig träffat...men sen har man väl lite dispans som gravid...vårt utbud är ju inte sååå stort
Ska snart iväg och köpa bröllopspresenten och hittade då dessa behandlingar till mig själv. Har sagt att jag ska ha en ordentlig mysdag 1juni...min första lediga dag
Kanske ska passa på att slå till och boka när jag ändå ska dit och köpa till brudparet!?
"I väntans tider" 1 tim 15 min 795:-
Skön avkoppling för dig som är gravid.
Välgörande Ansiktsbehandling ink.färg och plock. Massage även för dekolltage, nacke och skalp.
Fötterna får får oljeinpackning samt massage med peeling och creme inkl. lackning.
eller kanske....
"Mamma-kur" 1 tim 55 min 995:-
Stramar upp huden och ökar spänsten efter graviditet.
Mild body scrub, uppstramande serum och creme masseras över hela kroppen. Inpckad i värmefilt får ansiktet Lätt ansiktsbehandling.
Avslutningsvis får hela kroppen lugn massage.
Koppla av i relaxen med en kopp te och njut lugnet!
eller ja...efterbehandlingen kanske jag inte behöver boka riktigt än...hehee
Zandisen: Det är här i Helsingborg...eller i en liten liten fiskehamn precis i utkanten av Helsingborg....så mysigt.
Jag och sambon fick presentkort på ett kärleksbad med snittar och vin när vi fyllde 25förra året...men vi han inte utnyttja det innan jag blev gravid så vi tar nog det som vår första stund tillsammans utan bebisen senare i år.
Idag är en riktigt deppig söndag. Jag har fortfarande inte orkat mig upp ur sängen, sambon jobbar som vanligt (jobbar alltid lördag och söndag), hunden är bortlämnad men kommer under eftermiddagen, är hungrig men orkar mig inte upp för att hämta något att äta, vill städa men orkar inte, har ångest äver om jag ska stå ut att jobba sista 3veckorna eller om jag ska låta min BM få sin vilja igenom till slut och låta mig bli sjukskriven.
Det enda mysiga är att katterna har vågad sig upp i sängen nu när hunden är borta...dom ligger sidan om mig och är såååå mysiga.
Usch...sorry för detta deppiga inlägg...jag har mått så oförsämt bra i flera månader så minsta lilla känns så stort och jobbigt nu. Hoppas ni andra mår bättre!!