teenpregnancy skrev 2007-03-12 22:58:41 följande:
Själv så har jag slarvat med mina järntabletter Inte bra alls... Käkar ErcoFer 60 mg Fungerar perfekt förutom att jag är så dålig på att ta dem Det är många som har köpt DIKTAD skötbord, tänkte också göra det med tanke på att spjälsängen är en DIKTAD. Undrar bara, hur nödvändigt är det egentligen med ett riktigt skötbord? Jag menar, räcker inte det med en byrålåda i bra höjd? För i min familj hade vi aldrig några skötbord och det gick bra.Antar att det är en mindre ansträngning att ha ett skötbord,eller?Ganska förvirrad
Nä det är väl inte helt nödvändigt med skötbord.. men eftersom DIKTAD kan "omvandlas" till både byrå efter skötbords perioden tyckte jag att det var en bra investering. För jag behövde ändå en ny byrå. Har man tvättmaskin så kan man alltid byta på den.. eller om man har "grovkök" där man har en bänk eller sån variant. Det hade vi hemma när min lillebror va bebis.. då gjorde vi om lite i grovköket å bytte på "diskbänken" eller ja vad det nu kallas.
Det gick jättebra!
Nuhar jag grovkök men bänken där inne e alldeles för kort i längden så halva bäddmadrassen hänger utanför*ler* så det funkar inte..
Oj.. va mycket det blev nu.*L*
Kram