• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Tania

Madde: Hahah... en ingift sådan. Jag hade ju inte ens en dator innan jag träffade Micke

• Tania

För er som vill kan ni skriva lite om er själva i Vilka är vi?-tråden eftersom den är helt ny. Jag kopierade inget från den gamla för att inte riskera att få med folk som inte är aktiva.

• madeleine78

Tania.. samma som här då.. fast inte gift... 

Numera har jag min egen Laptop som jag får/kan gära vad jag vill med.. utan att de blir ett jädrans liv om man råkat pilla på nån liten knapp..

• Mjukis82
    madeleine78 : Såg i presentations-tråden att du jobbar på ett ställe som har gröna påsar... Det gör jag med, kan undra om det är samma företag? Mina gröna påsar står det el-giganten på...
    Mamma till Isabelle i himlen och Plutten i magen
  • Tania

Madde: heeh.. japp.. egen laptop här med. Just nu sitter vi brevid varandra i soffan med varsin liten vit låda i knät. Socialt!! haahaha

• Mjukis82

*sållar mig till skaran med egen laptop* Bäst att ha en egen - för husfridens skull! Just nu håller sambon på att röja inför renoveringen som påbörjas imorgon... och jag sitter här o skyller på mina foglossningar!

Mamma till Isabelle i himlen och Plutten i magen
  • Tania

Mina tuttar har börjat klia helt enormt. Det känns som två stora myggbett och jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Alla säger att det hjälper att smörja med en fet kräm.... MEN INTE PÅ MIIIIIIG

Å så är bröstvårtorna ALLTID hårda och kliar de med. Buhuuääää...

• Tania

Mjukis: Vad ska ni göra för renovering?

Själv var jag dum nog att lägga golv i bebisrummet... dagen efter var jag halvt lam i nedre delen av kroppen. Så du gör nog rätt i att "skylla" på fogarna.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3