• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • madeleine78

Mjukis82: näää på mina påsar står de inte.. där jag jobbar säljer vi inga el-prylar.. nästan bara allt i glas.. aluminim och några få pet-flaskor..

Påsarna finns även i lila och blå numera.. haha...

Tania... jo vi är oxå väldigt sociala just.. jag sitter här med min laptop.. och min sambo har rymt till sitt "andra hem.. i sin "skrubb" men det är så sköööönt att va för sig själv!!! me like... *fniss*

• mrsbygg

mina tuttar kliar oxå som fääään!! sen är min bh alldeles för liten nu..täcker bara halva tuttarna ser lite roligt ut i kläderna när rätt som det är hoppar en bröstvårta fram, jätte vackert men men....

nehe..ska slänga mig i soffan me en påse ostbågar å klia mig på boobsen!

kanon jobb tbmh me trådarna!

• Mjukis82
    tbmh : Mina bröst(vårtor) kliar också grymt mycket! Och ingenting hjälper... läcker som sören gör dom också!
    Jo, vi ska göra om i vardagsrummet... tapeterna som sitter har suttit sen huset byggdes 1986... så det e liksom dags! Dock kommer inte jag att göra så mycket... Magnus och hans föräldrar ska hjälpas åt och dom vill helst att jag ska fly fältet! (Inte mig emot!!! )
    Mamma till Isabelle i himlen och Plutten i magen
  • Mjukis82
    madeleine78 : Hahaha! Nä, det var inte riktigt samma ju!
    Mamma till Isabelle i himlen och Plutten i magen
  • madeleine78

mjukis82.. jag tror de är därför jag fått min egna lap i julklapp.. just för husfriden skull.. *asg* så han slipper mina klåfingriga fingrar på hans..  det fanns nog en baktanke med de hela.. eller vad tror ni... *fniss*

• Tania

Mjukis: När vi gifte oss 2005 fick vi tapeter till vårt vardagsrum i bröllopspresent av mamma å pappa (valde själva vad vi ville ha) MEN de ligger fortfarande nerpackade i kartongen uppe i datarummet

Har i allafall planer på att slänga upp dem senare mot våren. Syrrans kille har erbjudit sig att göra det.

Nehepp... om man skulle ta å käka några mackor kanske... det knorrar lite i magen.

Ha det bra tjejer!!

Om jag inte dyker upp innan sovdags så säger jag godnatt redan nu!

• copernicus

ha ha vi sitter här brevid varandra vid varsin dator, han med stationär och jag med laptop. Han spelar cs och svär och jag chattar och snörvlar! vilket par
    Måste säga att tbmh har tagit det här på största allvar och gör det dessutom JÄTTEBRA!!!!
    Stor eloge till dej!

• madeleine78

copernicus: här är de likadant.. fast min spelar Wow och sitter i rummet bredvid med hörlurar och pratar och har sig... vilket par va´..

Men vi är inte de pluttenuttiga paret som måste göra allt tillsammans och på varan hela tiden... vi är rätt så där att vi gillar att göra egna saker! (givetvis gör vi saker ihop oxå)
    Jag är en sån som brukar säga att ja men vi bor ju ihop... de räcker väl!!! *asg*

• Pusselbiten86

har oxå en Laptopp här

Sitter o kollar på tv me nu

Bobo i magen sparkar som bara den :) UNDERBART är de

♥ *~~ Noah 26 Maj 2006. ~~ * ~~ Syskon Beräknas 16 Juli 2007 ~~*
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3