• snart tre

And more löööve for all of us

Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...

• Svar på tråden And more löööve for all of us
  • Marvelina

Vi tvekar just nu. Tillträde 1/7 känns inte optimalt med en nyfis... *suckar* Men vi ligger högst iaf.

marvelina - not new and definitely not improved
  • anna28sthlm

Marvelina: Lägg ett förslag till mäklaren (som sedan vidarebefodrar till säljaren) om att ni betalar för flyttfirma och magasineringskostnad from mitten av juni eller nåt. Förutsatt att det blir affär nu och att inga fler bud läggs. Sen är det du som kniper igen tills flytten är klar

• Tempo

Hej på er igen! Det är så skönt att höra att vi alla har det lika jobbigt med våra små! Tack för ert stöd!

Majken är ju för söt som klättrar upp själv till er.

Anna - Jag längtar till att ni får till nr 3, tycker nyheten om tillskott kommer lite väl glest... Men många verkar ju sugna!

• Marvelina
    anna28sthlm skrev 2007-03-21 15:11:36 följande:
    Marvelina: Lägg ett förslag till mäklaren (som sedan vidarebefodrar till säljaren) om att ni betalar för flyttfirma och magasineringskostnad from mitten av juni eller nåt. Förutsatt att det blir affär nu och att inga fler bud läggs. Sen är det du som kniper igen tills flytten är klar
    Bara det att de har två barn och har gjort helt klart att de inte kan flytta förrän 1/7
  • Marvelina

Och jag kommer aldrig i mitt liv att knipa igen. Troligen är det igångsättning 24/6 som gäller, annars snitt ca. 14/6.

• anna28sthlm
    Marvelina skrev 2007-03-21 15:13:24 följande:
    anna28sthlm skrev 2007-03-21 15:11:36 följande: Marvelina: Lägg ett förslag till mäklaren (som sedan vidarebefodrar till säljaren) om att ni betalar för flyttfirma och magasineringskostnad from mitten av juni eller nåt. Förutsatt att det blir affär nu och att inga fler bud läggs. Sen är det du som kniper igen tills flytten är klar Bara det att de har två barn och har gjort helt klart att de inte kan flytta förrän 1/7 marvelina - not new and definitely not improved
    Jo då. Med en viss summa pengar så flyttar vem som helst.
Svar på tråden And more löööve for all of us