And more löööve for all of us
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Ny tråd igen för oss njutningsglada tisdagsföräldrar som hängt ihop länge. Nu ser vi fram emot våren och sommaren...
Vi tvekar just nu. Tillträde 1/7 känns inte optimalt med en nyfis... *suckar* Men vi ligger högst iaf.
Anna: Japp, här är det också från och med i sommar som också Ska bli riktigt "skoj"
A låter för övrigt precis som G - envis, viljestark och VILD! Här är det också jag som är lite hårdare medan M är som J.
Marvelina: Lägg ett förslag till mäklaren (som sedan vidarebefodrar till säljaren) om att ni betalar för flyttfirma och magasineringskostnad from mitten av juni eller nåt. Förutsatt att det blir affär nu och att inga fler bud läggs. Sen är det du som kniper igen tills flytten är klar
Snart tre: Då kör vi i sommar då!
Kul!
Hej på er igen! Det är så skönt att höra att vi alla har det lika jobbigt med våra små! Tack för ert stöd!
Majken är ju för söt som klättrar upp själv till er.
Anna - Jag längtar till att ni får till nr 3, tycker nyheten om tillskott kommer lite väl glest... Men många verkar ju sugna!
Hm, min mening ovan blev lite konstig ser jag (man ska inte klippa och klistra och skriva om). I vilket fall som helst - vi drar med största sannolikhet igång produktionen from i sommar.
Och jag kommer aldrig i mitt liv att knipa igen. Troligen är det igångsättning 24/6 som gäller, annars snitt ca. 14/6.
Marv: Vad bestämmer om det blir det ena eller det andra?