• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Fjärde tråden! I vilken vi fortsätter föda barn...

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

Välkomna!

Här är listtråden där vi listar både de som har BF + våra nyblivna mammor!
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-16 11:42:21:
    NYA listtråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m18508223.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 15:54:46:
    Vi som oftast hänger i den här tråden är:

Tjejer i tråden (13 st)!
    SanniXx & Ida
    Cirpen(Cilla) & Anna
    Maja28 & Molly
    Lillie74(Anneli) & Filippa
    Medusa2001 & Lily
    Lillenlillen(Lisa) & Inez
    Vivs(Vivi) & Jennifer
    Murgröna & Stella
    Angelicious & Amanda
    Sofffy(Sofia) & Ebba
    Zul(Maria) & Agnes
    Björklöv(Linda) & Klara
    J79 & Esther

Killar i tråden (12 st)!
    BasseKatt & Emil och ängeln Linus
    Majlinsa & William
    Torris & Vilgot
    Frill(Frida) & Adam
    Swenglish(Anna) & Fredrik
    Sole(Sofie) & Viktor
    Emma3 & Leo
    Ginger6(Alexandra) & Jonathan
    Bianca2 & August
    Pippil8(R) & Edvin
    Hellur(Helena) & William

Alla andra är självklart välkomna!

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
  • Hellur

Zul och Bianca - Håller med er! Humöret sviktar och det känns som varannan dag. Igår var jag negativ och super trött efter att inte ha sovit så mycket. Idag känner jag mig piggare och gladare. Ska iochförsig bara vara hemma idag, men ser fram emot en dag i soffan och kolla på TV och läsa.

Har precis avnjutit min andra frukost idag Var jätte skönt att gå och lägga sig igen och somna om igen när det började bli ljust och man hörde hur bilarna började röra på sig på gatan.

• Hellur

Zul - Vad spännande morgon dagen kan blir för dig. Hoppas för din skull att det blir igångsättning, eller vill du inte det?
    Måste kännas nervöst och konstigt att inte veta om du kommer komma hem igen med eller utan bebis den här gången.

Bianca - Hoppas du får igångsättning på tisdag nu. Efter alla besök så är du värd det.

• Pippil8

Har ni varannan-dags-humör? Själv har jag varannan-timmes-humör Gick och la mig igen efter frukost och har nu surfat på HMs Madonna-kollektion i en timme. Beställt två saker som jag undrar om jag nånsin får på mig...

Ang bärsjal/sele så har jag köpt en Looma/Sino som jag verkligen hoppas krabaten kommer gilla. Blir intressant höra hur det går för er andra.

Zul - vill du bli igångsatt i morgon? Jag tror jag tar igångsättning om jag får det på måndag. Fast om man inte är det minsta "mogen" så verkar det lite läskigt fortfarande...

Bianca - då kanske vi ses på SöS om du får igångsättning på tisdag och jag nånstans måndag-onsdag...

Björklöv har inte rapporterat idag va?! Men du är ju en sån hurtbulle så du är väl på yoga eller nåt annat vettigt

• J79

Jag tycker också att humöret pendlar varannan timme. Jag kommer snart att vara ensam gravid då ni andra myser med era bebisar. Har ju inte nått bf datum ännu så jag borde väl inte klaga...

Zul hoppas att du blir igångsatt om det är vad du vill.

• J79

Det står i min graviditetskalender att jag har tre dagar till förlossning, önskar att det blir så.

• Angelicious

Kikar bara in en snabbis...!! Nu är vi hemma igen..!!

Det blev en liten Engla Amanda ..!! Hon är helt underbar!!!!

Hon föddes den 21/3 01.19

Hon vägde 3775 och var 50 lång..!!

Förlossningen gick rätt bra, blev inte bara lustgas som var planerat iaf..
    Hon var snabb ut..!!

Lägger in bilder så fort jag kan på vårt lilla underverk!!!

Nu är hon här..!!!
  • Hellur

Angelicious - GRATTIS till lill tjejen!!!
    Skönt att höra att allt gick bra.

• Björklöv

Halli hallå här är jag! Å nä, Pippil8, jag är inte på yoga, för jag har blivit tillsagd att vila! Och äta!!!

Trodde vattnet gick igår men efter samtal med BB Sthlm trodde bm snarare att det var min slempropp som gått som en vattnig flytning - se där alltid lär man sig nått nytt Eftersom jag i samma veva fick sammandragningar tror bm att det satt igång litet lätt. Så jag försöker nu sova så fort jag får ro i kroppen, men nu är det lunchdags!

• Hellur

Ohh Björklöv, vad spännande! Hoppas det är på G för dig

• J79

Oj,oj Björklöv snart kommer det en bebis, lycka till!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4