• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • camave

godmorgon på er =)

en till underbar dag väntar.......

brukar ni ha svårt att komma in på fl på morgonen? tycker alltid det strular för mig. har försökt sen kl 6 i morse..... ja ja......

tänkte fråga er som brukar ge flaska, kokar ni flaskorna mellan varje användning?
    och kokar ni vattnet?

jag kokar vatten til hennes gröt men nu tänkte jag prova välling och flaska och tycker det verkar så himla jobbigt att koka flaskan hela tiden.....

snart ska vi och väga flisan igen, tycker hon börjar kännas tyngre och tyngre så det ska bli spännande och se vad som hänt.....

och i eftermiddag tänkte vi åka till badhuset och plumsa lite.......

trevlig helg

Var tar tiden vägen? Flisan är 5 månader.......
  • lola1983
    Carola : Vi kokar inte flaskan . Kokade innan användning o har sen har vi kokat de flesta en gång till vid ett senare tillfälle när vi kom på det . men så länge man är noga med att diska/diskmaskin så behövs det inte . Kokar fortfarande vattnet iaf . Finns det inget kokat vatten så tar vi från kran o det har inte gjort nån skillnad .
    hade oxå problem att komma in på Fl imorse.. va uppe så tidigt imorse så jag provade redan halv 8 o då kom jag inte in .

Linda : Väger du dig hemma varje dag ? Kom ihåg att det kanske skiljer lite från våg till våg . Man blir så besviken bara om man har vägt sig hemma o sen visar inte VV lika när man är där . så är det iaf för mig.,så jag har slutat väga mig . bara hos VV,blir mer nervöst o spännande så . hehe .

Har nyss kommit hem från solariet o har även hunnit ringa min arbetsledare . Skulle titta in hos honom när jag kommer på Måndag så ska vi gå igenom lite grejjer . Känns konstigt..,att efter helgen jobbar jag igen . men det känns helt ok faktiskt.,trodde jag skulle ha ångest men det känns mest spännande o lite pirrigt Räcka ut tungan

ha en bra dag mina kära jobbarkompisar Flört
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • camave

hemma igen

lillan hade gått upp ett halvt kilo på 7 dagar Räcka ut tungan
    inte konstigt att hon börjar kännas tung.... nu får melvin passa sig för snart är flisan ikapp *skrattar*

• Lillen06

Jo, men på min våg så skilde det ett kilo från i går.. inte deras våg heller,,,

väge rmig varje dag,,,

• lola1983
    Linda : väger du dig varje dag ?? ojoj.. fuskis Flört

Carola : Va bra att hon gått upp bra . Tyckte minsann att hon såg lite rundare ut sist . Nu kanske hon följer Hugos kurva iaf Skrattande gröt är tydligen bra för barn..,hihi .

Nu ska jag måla klart mina naglar.. sen måste jag ju se om det blir Tobbe eller Martin som tar hem Lets Dance . Hejjar på Martin !!

Sen gäller det ju att somna i tid . Högskoleprovet hela dagen imorn . Känner inte för det.,men lika bra att få det gjort . Ska bli kul o se hur allmänbildad man är.. eller inte

Godnatt !
  • lola1983

Hej tjejer !
    Nu är provet avklarat o det gick smidigare än jag trott . Tiden gick fort o frågorna va ungefär som jag trodde . Har nyss rättat svaren på internet o hade nog lite bättre än jag trott . med tanke på att det är första gånge o jag inte riktigt hann med i svängarna . skönt att ha det avklarat . kul o se sen när själva betygsrankingen kommer..

Nu ska jag platta håret o fixa lite . snart kommer vänninor över o då är det partajj som gäller ! ha en trevlig Lördag kväll ! Kramar

• Medusan
    Lola - Gud vad kul, tänkte faktiskt på dig tidigare och idag och hoppades att det skulle gå bra. Då kanske du ska söka inte till sjuksköterskeprogrammet redan efter sommaren då

Det finns en tråd här på FL där jag och några till som ska plugga det är i full gång med att lär känna varandra lite bättre inför skolstart, säg till om du vill hänga på
  • Medusan

Bluääärk, ska snart iväg och jobba för första gången på nästan ett halvår. Och jag kommer inte i några arbetsbyxor heller så det blir till att ha mammabyxor LedsenSkrikandes

Tur att man inte känner något större behov av att se snygg ut på lagret

Kram tjejer

• lola1983
    Medusan : Ne.,kommer inte söka till högskola nu till hösten . vill vänta ett tag till med sånt tror jag . Är ju inte riktigt säker än o vill vara hundra om jag ska starta nåt som kommer ta många år . Men det är skönt att ha gjort provet iaf.,o kommer säkert prova göra det en gång till nån gång (om inte provet från igår mot förmodan ligger på typ 1,9..heheheh)

Hade en riktigt rolig kväll igår . Startade med en liten tjejfest här hemma.,sen åkte vi till stan på fest hos en gammal klasskompis . O sen vart det krogen . Konrad av alla ställen.. heh . Det va jätte roligt iaf o magen mår lite konstigt idag . O pointsen är helt bortblåsta.....

Våran lille prins är sjuk  magsjuka för första gången.. Han kräks upp allt han får i sig . Började imorse när vi skulle gå upp . Sen fick han gröt några timmar senare o det kom upp när han sov en halvtimme senare . Stackarn vaknade av att han inte kunde andas,hade fullt i hela halsen o munnen . Låg ju på rygg....,tur att jag va vaken bredvid o  hann se det . läskigt sånt där . nu när han är sjuk blir det att sova på mage !

Lycka till idag Sara på jobbet.,hoppas det funkar bra . Min tur imorn bitti . SKa försöka att INTE glömma hoppgungan.,ger den till Tessan . (skickar förresten över mitt kontonummer nu.,har glömt det ! )
  • camave

lola

därför du inte va på simmet idag då, stackars plutten.... samis pappaledighet börjar med magsjuka Ledsen
    vem vet , du kanske är hemma om ett par dagar igen.....

lycka till i morgon ,hoppas du inte har för mycket ångest . tiden kommer gå så fort och plötsligt är du hemma igen Skrattande

sara
    kom på när ni pratade ica att du har ju mina jobbarbrallor, du lånade dom i somras......
    måste få tillbaka dom innan jag börjar i augusti. men det är ju ingen brådska än.... kommer säkert inte i dom jag heller.....

jag har börjat lite smått med smakisar här, började med potatis och det tyckte hon va så himla äckligt så hon fick kväljningar och spydde, nu har hon fått majs två dagar och inte är det gott men hon smakar på det lite i alla fall.
    har även testat lite välling, det är så där .... tycker hon Skrattande

nu kan hon även stå själv vid tex sin gåvagn. så sött Räcka ut tungan

ha en fortsatt trevlig dag

kram kram

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp