icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
godmorgon på er =)
en till underbar dag väntar.......
brukar ni ha svårt att komma in på fl på morgonen? tycker alltid det strular för mig. har försökt sen kl 6 i morse..... ja ja......
tänkte fråga er som brukar ge flaska, kokar ni flaskorna mellan varje användning?
och kokar ni vattnet?
jag kokar vatten til hennes gröt men nu tänkte jag prova välling och flaska och tycker det verkar så himla jobbigt att koka flaskan hela tiden.....
snart ska vi och väga flisan igen, tycker hon börjar kännas tyngre och tyngre så det ska bli spännande och se vad som hänt.....
och i eftermiddag tänkte vi åka till badhuset och plumsa lite.......
trevlig helg ![]()
hemma igen
lillan hade gått upp ett halvt kilo på 7 dagar ![]()
inte konstigt att hon börjar kännas tung.... nu får melvin passa sig för snart är flisan ikapp *skrattar*
Jo, men på min våg så skilde det ett kilo från i går.. inte deras våg heller,,,
väge rmig varje dag,,,
Hej tjejer !
Nu är provet avklarat o det gick smidigare än jag trott . Tiden gick fort o frågorna va ungefär som jag trodde . Har nyss rättat svaren på internet o hade nog lite bättre än jag trott . med tanke på att det är första gånge o jag inte riktigt hann med i svängarna . skönt att ha det avklarat . kul o se sen när själva betygsrankingen kommer..
Nu ska jag platta håret o fixa lite . snart kommer vänninor över o då är det partajj som gäller ! ha en trevlig Lördag kväll ! Kramar
Bluääärk, ska snart iväg och jobba för första gången på nästan ett halvår. Och jag kommer inte i några arbetsbyxor heller så det blir till att ha mammabyxor 

Tur att man inte känner något större behov av att se snygg ut på lagret
Kram tjejer
lola
därför du inte va på simmet idag då, stackars plutten.... samis pappaledighet börjar med magsjuka ![]()
vem vet , du kanske är hemma om ett par dagar igen.....
lycka till i morgon ,hoppas du inte har för mycket ångest . tiden kommer gå så fort och plötsligt är du hemma igen ![]()
sara
kom på när ni pratade ica att du har ju mina jobbarbrallor, du lånade dom i somras......
måste få tillbaka dom innan jag börjar i augusti. men det är ju ingen brådska än.... kommer säkert inte i dom jag heller.....
jag har börjat lite smått med smakisar här, började med potatis och det tyckte hon va så himla äckligt så hon fick kväljningar och spydde, nu har hon fått majs två dagar och inte är det gott men hon smakar på det lite i alla fall.
har även testat lite välling, det är så där .... tycker hon ![]()
nu kan hon även stå själv vid tex sin gåvagn. så sött ![]()
ha en fortsatt trevlig dag
kram kram