• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • Lillen06

Jo, i går var han jobbig att få och somna, tog ett tag men jag gav mig inte.. han skulle inte upp,, tillslut så somnade han. Jag tog upp honom en gång och lugnade honom sen så somnade han efter de. Sov till 05:30 och fick mat och sover än:)

Han vaknar inte på nätterna som han gjorde tidigare... (i en veckas tid) sover genom hela natten... kan ju ha vart nå med tänder eller nå annat men sen jag började med banan så blev det bra:)

• Lillen06

Just ja.. det är de vi var på tidigare.. för sjukskrivna och mammalediga och pappalediga

• camave

är det bra att ge banan på kvällen? har hört det av andra....
    ska kanske testa....
    sen hon fick eget rum så vaknar hon inte hela tiden som innan. men hon vaknar ett par gånger varje natt och vill ha mat.... ger henne gröt på kvällen men verkar inte räcka för hela natten....

nu är gumman vaken, dags för gröt.... ha en bra dag...

Var tar tiden vägen? Flisan är 5 månader.......
  • Lillen06

Jag ger ersättning och banan, sista målet. Ska ersätta ersättningen med välling sen när han kan äta/dricka de.

• camave

flisan dricker välling nu, tycker det är gott det med.....

nu ska vi till öppna

• Medusan

Jisses vad morgonpigga ni är tjejer

Fast det kanske inte är frivilligt

Jag och Gabriel har precis stigit upp ur sängen, fast vi har legat och myst och varit vakna i den rätt så länge innan, som vanligt.

Igår var det dramatik på hög nivå här hemma. Jag lyckades på något konstigt sätt skära upp ett finger på locket till en konservburk och blev tvungen att åka in akut och sy. Gick bra så det är ingen fara, men gud så klantigt och onödigt Hemlis

• camave

sara

usch, låter inte kul..... hoppas du inte har ont nu i alla fall....

gumman vart så trött efter öppna idag så hon sover sött i sin säng just nu. vällingen får vänta ett tag....

• lola1983
    Hej tjejer !Glad

ätligen helg.. o lång helg oxå.. underbart !

1 vecka avklarad på ICA o har nu 5 kvar . denna vecka gick ruskigt fort o det gick betydligt bättre än jag trott . ackordet är inte att snacka om som sagt.,har liksom inte kommit in i takten än . va ju ca 13 månader sen jag jobbade på ackord så är van att kunna stanna o snacka o så längs vägen men det hinner man ju inte nu . O så lyckades jag ha ner 2 kartonger med glasflaskor idag som gick i tusen bitar . *lyckat* Skrikandes
    Men jag trivs faktiskt bra . skönt att komma hemifrån o bara tänka på sig själv . O killarna här hemma har det jätte mysigt om dagarna . Sami har både filmat o tagit kort på Hugo när han kryper o leker så jag tittar på det direkt jag kommer hem . så mysigt så Glad

Har inte hört nåt om träffen som ICA ska ha.,men det låter riktigt trevligt . men det beror på vilken tid för jag tror att jag jobbar eftermiddag den veckan !

Prinsen här hemma är inte bättre . snarare tvärtom . inte så värst hängig o så.,bara lite klängig . Men han får fortfarande inte i sig nå mat . har ätit jätte jätte lite i 2-3 dagar nu,knappt nånting . men har trott att han blivit bättre . men idag spydde han igen upp all ersättning han fick . ringde till BVC o hon sa att det helt klart är magsjuka o att han INTE får äta nånting på ett dygn nu . Ska dricka en liter vätskeersättning o bara det . EN LITER !!!? hur ska det gå..,han gillar ju inte ens vatten . tjatar o tjatar.,men han bara knuffar bort det . har använt en liten spruta o sprutat in lite i munnen o det funkar så där . ushc.,stackarn . vill att han ska bli frisk snart . Bra att han har lite underhudsfett att ta av

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA GOINGAR !

Hoppas eran helg blir underbart underbar
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Lillen06
    Lola: Det är på morgonen på björnön,, tror de va vid nio som förut... kankse till 12:00 eller nå??

-1,3 kg i dag... *nöjd* blir väl + 3 kg nästa vecka med tanke på alla middagar denna helg plus ett barnkalas.. men ska försöka hålla mig ifrån kak och tårtfat iaf..
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp