icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Jo, i går var han jobbig att få och somna, tog ett tag men jag gav mig inte.. han skulle inte upp,, tillslut så somnade han. Jag tog upp honom en gång och lugnade honom sen så somnade han efter de. Sov till 05:30 och fick mat och sover än:)
Han vaknar inte på nätterna som han gjorde tidigare... (i en veckas tid) sover genom hela natten... kan ju ha vart nå med tänder eller nå annat men sen jag började med banan så blev det bra:)
Just ja.. det är de vi var på tidigare.. för sjukskrivna och mammalediga och pappalediga
är det bra att ge banan på kvällen? har hört det av andra....
ska kanske testa....
sen hon fick eget rum så vaknar hon inte hela tiden som innan. men hon vaknar ett par gånger varje natt och vill ha mat.... ger henne gröt på kvällen men verkar inte räcka för hela natten....
nu är gumman vaken, dags för gröt.... ha en bra dag...
Jag ger ersättning och banan, sista målet. Ska ersätta ersättningen med välling sen när han kan äta/dricka de.
flisan dricker välling nu, tycker det är gott det med.....
nu ska vi till öppna
Jisses vad morgonpigga ni är tjejer
Fast det kanske inte är frivilligt
Jag och Gabriel har precis stigit upp ur sängen, fast vi har legat och myst och varit vakna i den rätt så länge innan, som vanligt.
Igår var det dramatik på hög nivå här hemma. Jag lyckades på något konstigt sätt skära upp ett finger på locket till en konservburk och blev tvungen att åka in akut och sy. Gick bra så det är ingen fara, men gud så klantigt och onödigt 
sara
usch, låter inte kul..... hoppas du inte har ont nu i alla fall....
gumman vart så trött efter öppna idag så hon sover sött i sin säng just nu. vällingen får vänta ett tag....