icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Carola : Ne.,har inge ångest alls faktiskt . trodde jag skulle ha det . men tycker det ska bli ganska "skoj" faktiskt.. Kul att komma iväg o träffa lite folk o få sin egen tid . O som sagt.,6 veckor går ju fort . ska bli kul att få jobba lite o kanske bränna nåt kilo eller två ![]()
linda.....
gröt äter hon utan problem, hon älskar det ![]()
får väl se hur det kommer gå med smakisarna....
kommer nog inte amma på dagarna så länge till, hon är helt hopplös nu.... sliter och drar i bröstet med både händerna och med munnen och ålar runt i knäet som en liten mask ![]()
hon tycker inte alls dt är roligt längre utan vill sitta upp och se sig omkring....
men natten funkar fortfarande bra så det kommer jag fortsätta med in i det sista. men jag kommer sluta innan jag börjar jobba. lästa att vissa ammar på natten även fast dom jobbar. men det skulle jag aldrig orka med ![]()
så kommer sluta med nattamningen när jonatan har semester så han får ta nätterna......
så himla tråkigt på söndagarna nu för tiden...... jonatan går ju till jobbet kl 8 och det går inte ett skit på tvn..... sen att jag har ett antal hundra filmer och kolla på om jag vill är en annan sak ![]()
Jahapp, då var man hemma igen då
Gick bättre än vad jag förväntat mig att jobba faktiskt. Det var inte så tungt som jag trodde att det skulle vara, detta trots att jag haft massor med tunga ordrar dessutom. Var nog i bättre form än jag trodde verkar det som 
Lola - Låter vettigt med att söka till högskolan tills du är säker på vad du vill bli. Stackars lilla Hugo som är sjuk, hoppas han blir frisk snart igen
Carola - Lovar att se till att du får tillbaka dina byxor i god tid, kan ju bara ta brukslinjen över och lämna den liksom
Spännande med smakisar för Flisan, kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv när jag läste att hon fick kväljningar av potatis. Stackarn, måste verkligen tycka att det smakar skit liksom 
Linda - Kul att det går så bra med grönsaker och gröt för Melvin. Ska också börja testa lite smått om ett tag och tror faktiskt att det kommer gå bra, för Gabriel gillar att suga på skeden med miniform och riktigt smakar på den och gapar frivilligt
Just det, måste skvallra lite:
Ni vet Jimmy?! Carola vet iaf (eee duu goo älle
). Iaf så fick han barn för ca ett år sedan, och idag fick jag reda på att hans sambo Tanja är gravid igen och de ska ha en till i Juli

sara.....
vad kul för dom ![]()
det visste jag faktiskt inte, vi har haft kontakt sen jag slutade jobba men det va ett tag sen nu.....
får nog ta och ringa honom.... väntar fortfarande på den där fikan han skulle bjuda mig och jonatan på
sa han nog för två år sen.....
vad ska ni göra idag då?
själv har jag inga planer alls.... får väl ta en promenad kanske....
ha en skön dag ute i solen och lola får ha en bra dag inne i bunkern.....
nu har jag lagt upp lite nya bilder....
bland annat på den äckliga potatisen....![]()
En fråga till er som har lite större barn:
Hur äter era barn under en dag?
Jag ger Melvin Ersättning på tidig morgon, gröt vid 8:00, sen grönsaker till lunch och gröt vid 16:00 och sen ersättning innan han somnar.. är det okej? Vet inte hur man ska dela upp måltiderna...
När ska man ge mellanmål som frukt som finns på burk blandat med Yoghurt?? Jag är helt förvirrad i matdjungeln...
Jag försöker få Melvin att dricka vatten, det går så där.. ger ingen ersättning till gröt o grönskaerna,, bör man de? Ha dricker lite vatten men inte mycket men i bland när man gjort i ordning ersättning så vill han inte ha den efetr maten.. mätt antar jag, men han mpste ju ha i sig vätska eller??
Help me...
linda
jag kan inte direkt svara för flisan får gröt på morgonen och kvällen . annars ammar jag bara.... ( lite smakisar nu då)
erbjuder alltid flisan vatten men hon dricker inte så mycket....
har inte tänkt på det så mycket, hon får väl i sig vätskan hon behöver genom mjölken.
gör gröten lite lösare då? då får han ju extra vatten....
och angående mattiderna så borde det ju räcka till om han går upp i vikt som han ska.....
Upp i vikt går han och mer där till![]()