icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
japps.. det blev lite shopping.. med Tessan.. tuffa badshorts till sommaren, body och byxor och lite smått och gott..
men nu får de va bra för ett tag.
Tog mig en promenad hem från stan så nu är jag helt slut i benen,, jag som ev ska gå på björnön i kväll.
Nu ville den lille snart ha mat så vi ska leka lite och sen får han gröt..
bye bye alla..
Hej tjejer !
Linda : skönt att det fungerar för Melvin att somna .
Hihi,.va roligt med lite shopping . det vill jag meeeeed ! men det lär dröja för min del med shopping gissar jag . man har ju inte lika mycket tid o ork när man jobbar.,o bra är väl det . måste ändå spara lite pengar till semestern . hehe .
va o vägde mig idag,.men det gick inte bra . hade gått upp en hel del . Fast jag förstod det innan.,eftersom jag brukar väga mig tidigt på mornarna o nu vägde jag mig runt halv 3 . blir ju en stor skillnad när man ätit 3 mål o druckit en massa vatten . men det va ändå tråkigt . Så har bestämt mig att bara väga mig varannn vecka nu när jag jobbar . så att det inte blir så oilka tider på dagen varje gång . Kommer att väga mig varje ojämn vecka kl 12.30 !
Nu ska jag gå till affären o hämta ut ett paket o posta tillbaka H&M kläderna jag fick hem igår . byxorna jag köpte va för stora
Kul att det är åt det hållet ... hih .
Ha det bra o ta hand om er !
Idag tog Hugo sina första riktiga krypsteg !!! ![]()
En stolt mamma o en stolt pappa tittade på med ett varsitt stort leende o det va nästan så att det kom tårar i ögonen...,såg såå gulligt ut o vi blev såå stolta !
![]()
O han kan förresten sätta sig upp alldeles själv nu . Rullar först runt till mage.,.sen upp i krypställning o sen därifrån drar han sig bakåt upp till sittläge . Ser så roligt ut ![]()
Det är det bästa han vet just nu o han gör det hela tiden...När man kikar in i hans rum på kvällarna för att se om han sover så sitter han upp o tittar på en med världens smajl . O igår morse när Sami vaknade så satt Hugo upp bredvid honom o lekte o sa inte ett knyst . Va så nöjd så . *gullungen*
Lola: så duktig liten kille du har....
Någon som ska på träffen på björnön med ICA? går gärna om fler går...
Nu vaknade Melvin vilket innebär, MAT!!![]()
vilken träff?
har inte hört något om den, berätta mer???
idag har något otroligt hänt, det har inte skett sen flisan va nyfödd...
jag är uppe och hon sover fortfarande
kors i taket.....
va tvungen att gå in och kolla till henne, man blir ju lite orolig. men hon låg så sött och sov i sin säng......
när är det risken för plötslig spädbarnsdöd minskar? flisan borde ju vara ur det mest kritiska perioden.... men man är nojjig ändå.
idag ska vi till svärisarna och grilla, ska bli mums mums...... Speciellt för gubben min, har ska äta för första gången på 2 1/2 vecka.... så han ser verkligen fram emot dt ![]()
hörde på nyheterna här om dagen att idag är den dagen som vi handlar mest mat av alla årets dagar... så vi åkte till maxi i går i stället.... och gud vad mycket folk det va.... måste vara smockat med folk idag..... stackars dom som måste ut och handla idag....
oj oj vad gumman sover.... hoppas det är något hon kommer fortsätta med....
ska kanske passa på att äta frukost jag .
Glad påsk på er alla![]()
ok, det följer jag nog med på.....
samma som sist då eller, för oss som varit borta länge?
det går lite si och så med nattningen, hon brukar för det mesta somna i sin säng men man får stå brevid och vagga henne och håll henne i handen..... men det är ju i alla fall något som båda kan göra. det viktigaste är ju att få bort bröstet vid nattning annars blir det ju himla jobbigt för j sen i höst ![]()
hur går det själv då? och sover han bra på nätterna nu?