• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • lola1983

Va duktig du är Linda . Grattis !! Glad Jag har fortfarande dåligt samvete för godiset jag åt när jag kom hem . men har iaf varit ute på en prommis nu så nån points kanske jag har brännt.... är ju ett tag kvar till sommaren.,så nya tag nu !

Kommer nog på träffen.,bara arbetsledaren hör av sig så .

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Lillen06

Jag har ätit godis i kväll.. Generad Niklas fick ett påskägg av mig i förskott för han (jag) var så sugen på godis,, jag åt några bitar men inte lika många som jag alltid annars gjort.
    Jag fick fotkräm av min darling i påskägg så nu ska jag få mig en fotmassageSkrattande det bästa som finns...

nattis på er tjejor

• lola1983

Det lät inte helt fel Linda med fotmassage.. Hoppas den va skön :) O hoppas att godisen smakade gott..,det gjorde verkligen godiset som jag åt . mummmmms ! det jobbiga är att när man väl tagit en så vill ha en till.,o sen blir man bara mer o mer sugen.. suck !

Nu har jag precis ätit frukost o ska ta o föna håret o klä på mig o sen blir det nog en lång promenad i det fina vårvädret . verkar inte blåsa lika mycket idag . sköööönt !

Carola : vilken fin tröja jag hämtade från dig . hade glömt bort hur den såg ut . tyckte den verkade lite mindre än på partyt bara . så det va nog tur att jag köpte 86-92 istället för 74-80 . ska prova den på honom snart.,kommer nog bli så sött så . Va köpte du för kläder?

Hoppas ni alla får en mysigt Fredag . Påskkramar från oss

Medusan : Kom ihåg att hämta hoppgungan idag.. (du är nog redan påjobbet nu men aja..) Räcka ut tungan

• Medusan
    Lola - Jättesöt bild på Hugo i tidningen

Jag ska jobba eftermiddagspasset idag så jag har inte åkt än. Börjar 14.30. Tänkte fråga ett par frågor inför jobbet idag;

Har totalt glömt bort en grej som jag undrar om någon här kan svara på. Vad är det för nummer man stämplar in med? Är det 132 eller (är fast anställde)?
  • camave

jag minns att det är 132 Skrattande

nu måste jag städa, ska ha vänner på middag i kväll.....

idag firar jag och jonatan 3 år Räcka ut tungan

får nog gå och ge honom en kram..... ingen puss för jag har inte borstat tänderna än Förvånad

ha en skön helg alla goa mammor och era små.....

Var tar tiden vägen? Flisan är 5 månader.......
  • lola1983

Carola : Grattis på eran dag !! Mysigt att fira med med lite god mat o vänner . Hoppas ni får en toppen mysig kväll . Blir det bebis besök oxå ?

Medusan : Ja.,det är 132 man stämplar in på ! men det behöver man inte skriva.,blir automatiskt väl . iaf för mig .

vi va ute o gick idag.,1½ timme blev det . men det va inte så skönt ute som vi trodde . blåste rejält mycket . så nu sitter vi o huttrar här hemma . ska äta lite lunch o sen blir det att krypa ner i sängen alla 3 o mysa o ev sova lite .

Hugo har precis fått sitt första mål mat på 1 dygn(typ 3:e målet på 6 dygn). men det har funkar bra under sista matfria dygnet . inatt svepte han 1½ flaska med vätskeersättning o saft så totalt har han nog fått i sig den där litern han skulle ha . O nu fick han ersättning o det va såå gott tyckte han . verkar genast lite piggare . Hoppas han blir bättre nu .

• Medusan

Ojoj klockan är mycket och det är dags att dra nu

Ville bara säga grattis på 3-årsdagen till Carola och önska alla en riktigt mysig långredag

Hoppas att jag hittar hoppgungepåsen Lola, och att ingen tror att jag är en skummis som irrar omkring i gruppchefernas rum

• Lillen06
    GLAD PÅSK på er!!

I dag får man äta godis och en massa mat;) fast jag tjuvstartade i går så jag höll på och spy...

Ang fredag på björnön så var det mellan 10-13:00.. några som ska gå? anmäler mig inte om ingen annan ska gå..

Happy easter nu och frossa lugnt;)

Melvin fick sitt första påskägg i går, bild finns i galleriet...
    Den sötaste Melvin som finns;)
  • Medusan

Är det nu på fredag det är alltså? Isåfall kan jag inte vara med eftersom jag ska skriva slutprovet i Naturkunskap B då.

Önskar alla en glad påsk jag med

• lola1983

Jag vill nog gärna kika ner på Fredag . ska höra lite med min arbetsledare på Tisdag . I och för sig är jag ju inte mammaledig just nu.,så det kanske inte gäller mig . men det visar sig .

nu sitter jag hemma hos min mor . hon o 2 vänninor sitter i köket o groggar o fnittrar . ska skjussa ut dom till nå knytis rockfest om en liten stund . roligt roligt Fundersam

sen ska jag hem o mysa med mina prinsar . vi har varit borta hela dagen idag . både jag o sami har börjat känt oss lite illamående så vi får se vart det tar vägen....suck !
    införskaffat iaf en cykelstol till Hugo plus en jätte fin blå hjälm . köpte även annat smått o gott o sen åkte vi till Skultuna o umgicks lite med morfar o hans tant Glad jag fick leka doktor för en stund o lägga om med bindor i hans öppning i magen . lite läskigt.,men klarade det galant . att jobba inom vården kanske passar mig trots allt . hihi Räcka ut tungan

hejsvejs på er..

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp