icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Va duktig du är Linda . Grattis !!
Jag har fortfarande dåligt samvete för godiset jag åt när jag kom hem . men har iaf varit ute på en prommis nu så nån points kanske jag har brännt.... är ju ett tag kvar till sommaren.,så nya tag nu !
Kommer nog på träffen.,bara arbetsledaren hör av sig så .
Jag har ätit godis i kväll..
Niklas fick ett påskägg av mig i förskott för han (jag) var så sugen på godis,, jag åt några bitar men inte lika många som jag alltid annars gjort.
Jag fick fotkräm av min darling i påskägg så nu ska jag få mig en fotmassage
det bästa som finns...
nattis på er tjejor
Det lät inte helt fel Linda med fotmassage.. Hoppas den va skön :) O hoppas att godisen smakade gott..,det gjorde verkligen godiset som jag åt . mummmmms ! det jobbiga är att när man väl tagit en så vill ha en till.,o sen blir man bara mer o mer sugen.. suck !
Nu har jag precis ätit frukost o ska ta o föna håret o klä på mig o sen blir det nog en lång promenad i det fina vårvädret . verkar inte blåsa lika mycket idag . sköööönt !
Carola : vilken fin tröja jag hämtade från dig . hade glömt bort hur den såg ut . tyckte den verkade lite mindre än på partyt bara . så det va nog tur att jag köpte 86-92 istället för 74-80 . ska prova den på honom snart.,kommer nog bli så sött så . Va köpte du för kläder?
Hoppas ni alla får en mysigt Fredag . Påskkramar från oss ![]()
Medusan : Kom ihåg att hämta hoppgungan idag.. (du är nog redan påjobbet nu men aja..) ![]()
jag minns att det är 132 ![]()
nu måste jag städa, ska ha vänner på middag i kväll.....
idag firar jag och jonatan 3 år ![]()
får nog gå och ge honom en kram..... ingen puss för jag har inte borstat tänderna än ![]()
ha en skön helg alla goa mammor och era små.....![]()
Carola : Grattis på eran dag !! Mysigt att fira med med lite god mat o vänner . Hoppas ni får en toppen mysig kväll . Blir det bebis besök oxå ?
Medusan : Ja.,det är 132 man stämplar in på ! men det behöver man inte skriva.,blir automatiskt väl . iaf för mig .
vi va ute o gick idag.,1½ timme blev det . men det va inte så skönt ute som vi trodde . blåste rejält mycket . så nu sitter vi o huttrar här hemma . ska äta lite lunch o sen blir det att krypa ner i sängen alla 3 o mysa o ev sova lite .
Hugo har precis fått sitt första mål mat på 1 dygn(typ 3:e målet på 6 dygn). men det har funkar bra under sista matfria dygnet . inatt svepte han 1½ flaska med vätskeersättning o saft så totalt har han nog fått i sig den där litern han skulle ha . O nu fick han ersättning o det va såå gott tyckte han . verkar genast lite piggare . Hoppas han blir bättre nu .
Ojoj klockan är mycket och det är dags att dra nu
Ville bara säga grattis på 3-årsdagen till Carola och önska alla en riktigt mysig långredag
Hoppas att jag hittar hoppgungepåsen Lola, och att ingen tror att jag är en skummis som irrar omkring i gruppchefernas rum
Är det nu på fredag det är alltså? Isåfall kan jag inte vara med eftersom jag ska skriva slutprovet i Naturkunskap B då.
Önskar alla en glad påsk jag med 
Jag vill nog gärna kika ner på Fredag . ska höra lite med min arbetsledare på Tisdag . I och för sig är jag ju inte mammaledig just nu.,så det kanske inte gäller mig . men det visar sig .
nu sitter jag hemma hos min mor . hon o 2 vänninor sitter i köket o groggar o fnittrar . ska skjussa ut dom till nå knytis rockfest om en liten stund . roligt roligt ![]()
sen ska jag hem o mysa med mina prinsar . vi har varit borta hela dagen idag . både jag o sami har börjat känt oss lite illamående så vi får se vart det tar vägen....suck !
införskaffat iaf en cykelstol till Hugo plus en jätte fin blå hjälm . köpte även annat smått o gott o sen åkte vi till Skultuna o umgicks lite med morfar o hans tant
jag fick leka doktor för en stund o lägga om med bindor i hans öppning i magen . lite läskigt.,men klarade det galant . att jobba inom vården kanske passar mig trots allt . hihi ![]()
hejsvejs på er..