• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • lola1983

Carola : Jo.,har oxå hört om vattnet . men har faktiskt inte hämtat nåt . hörde att det inte är nå farligt att dricka det . men.,men.. hoppas dom fixar det snart .

Vi ska oxå till stan idag . storhandla mat på Maxi . kanske blir nån klädaffär oxå . skulle behöva ner o byta mina byxor jag köpte på Gina Tricot . dom va nog lite väääl tajta Generad

Nu en prommis !

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • camave

lola

när det är inte farligt i hälsosynpunkt.....
    men kloret gör att dom små kan få vita fläckar på tänderna ( alltså även sina pemanenta som inte finns än) anlagen läggs redan nu....

enligt Ann-britt va det jätteviktigt att byta vatten...... tänkte också struntat i det först.... dom hade tydligen också gått ut med i tvärsnytt också men det såg jag inte.....

skönt med en prommis..... ska nog ut och hänga tvätt......

Var tar tiden vägen? Flisan är 6 månader.......
  • Lillen06

Nu drar vi till sthlm och myser.. Ska till Niklas bror och hjälpa lite med flytt och sen blir det mat och mys.

ha en bra dag i solen!!

Kram // Oss

• camave

hade gått ner 2,1 denna veckan.
    inte lika bra som förra men det får duga!!!!!

totalt 6,4 nu Skrattande 

snart babysim, ha en bra söndag

• lola1983
    Carola : va konstigt att Ann-Britt inte sa nånting när vi va där här om dagen . Aja,får väl ringa o höra med henne på Måndag annars då .
    Va duktig du är.,måste verkligen kännas på kläder o så nu?Skrattande Stort grattis till 6,4 kilo !!!

Förresten.,vägde ju Hugo i Torsdags . Han hade gått ner 10gram på drygt en månad . Väger nu 8700gr o är hela 73cm lång Glad

Ser ut att bli toppen väder idag med  Blev aldrig nån prommis igår.,eller i förrgår.,eller dagen innan det.......men idag SKA jag !! så det så..

Förresten.,igår när vi va o storhandlade så kostade vi på oss lite nytt i köket . kaffebryggare,smoothiemaskin,vattenkokare i rött . den här rödmetallic serien som finns . blev lite pengar,men jäklans va snyggt det blev i köket istället för att ha allt i olika färger . O Sami tyckte att kaffet fick en sååååå mycket bättre smak . moahahahaRäcka ut tungan

Skickar en solig KRAM från mig o Hugo
  • camave

lola

ja, det va konstigt.....

det va flera stycken som va inne och pratade med henne i fredags när vi va på öppna, och då sa hon hur viktigt det va......

• lola1983

Blir det nån träff nästa vecka hemma hos dig Linda ? Jag kan isåfall Onsdag,Torsdag o Fredag . Men bara efter kl 16 . måste hinna hem först o hämta Hugo . (om inte snälla Carola tar med honom så kan jag åka direkt o vara där runt 15) hihihi Flört

Hehehe.,blev ingen prommis idag heller . eller jo.,en väldigt kort . tyckte det blåste för mycket . varit hemma o städat istället . snart ska jag måla naglarna,duscha o fixa iordning allt för imorn . ska direkt hem till kompisar efter jobbet o sen blir det grillning o Valborgsfirande Skrattande ska alla ni andra göra imorn då?

• camave

jag kan inte onsdag.....

och självklar tar jag med mej hugo hem  Skrattande

men tror linda ville skjuta på det någon vecka.....

• lola1983

Carola : blir det nästa vecka så blir det inte att ta med Hugo hem.,utan att ta med honom in Glad
    För min del passar det denna vecka.,men det är ju så klart upp till Linda . jag jobbar denna vecka o en vecka till o efter det kan vi ses nääär som helst o vart som helst Flört

• Medusan

Woho, idag fyller jag 28 år

Låter supermysigt med mys på Lindas gräsmatta, om det inte blir helt sjukt tidigt på morgonen vill säga. Gabriel och jag hänger på om det blir av

Nu ska jag iväg och äta massa gott hemma hos mamma

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp