icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Carola : Jo.,har oxå hört om vattnet . men har faktiskt inte hämtat nåt . hörde att det inte är nå farligt att dricka det . men.,men.. hoppas dom fixar det snart .
Vi ska oxå till stan idag . storhandla mat på Maxi . kanske blir nån klädaffär oxå . skulle behöva ner o byta mina byxor jag köpte på Gina Tricot . dom va nog lite väääl tajta ![]()
Nu en prommis !
lola
när det är inte farligt i hälsosynpunkt.....
men kloret gör att dom små kan få vita fläckar på tänderna ( alltså även sina pemanenta som inte finns än) anlagen läggs redan nu....
enligt Ann-britt va det jätteviktigt att byta vatten...... tänkte också struntat i det först.... dom hade tydligen också gått ut med i tvärsnytt också men det såg jag inte.....
skönt med en prommis..... ska nog ut och hänga tvätt......
Nu drar vi till sthlm och myser.. Ska till Niklas bror och hjälpa lite med flytt och sen blir det mat och mys.
ha en bra dag i solen!!
Kram // Oss
hade gått ner 2,1 denna veckan.
inte lika bra som förra men det får duga!!!!!
totalt 6,4 nu
snart babysim, ha en bra söndag
lola
ja, det va konstigt.....
det va flera stycken som va inne och pratade med henne i fredags när vi va på öppna, och då sa hon hur viktigt det va......
Blir det nån träff nästa vecka hemma hos dig Linda ? Jag kan isåfall Onsdag,Torsdag o Fredag . Men bara efter kl 16 . måste hinna hem först o hämta Hugo . (om inte snälla Carola tar med honom så kan jag åka direkt o vara där runt 15) hihihi ![]()
Hehehe.,blev ingen prommis idag heller . eller jo.,en väldigt kort . tyckte det blåste för mycket . varit hemma o städat istället . snart ska jag måla naglarna,duscha o fixa iordning allt för imorn . ska direkt hem till kompisar efter jobbet o sen blir det grillning o Valborgsfirande
ska alla ni andra göra imorn då?
jag kan inte onsdag.....
och självklar tar jag med mej hugo hem ![]()
men tror linda ville skjuta på det någon vecka.....
Carola : blir det nästa vecka så blir det inte att ta med Hugo hem.,utan att ta med honom in ![]()
För min del passar det denna vecka.,men det är ju så klart upp till Linda . jag jobbar denna vecka o en vecka till o efter det kan vi ses nääär som helst o vart som helst ![]()
Woho, idag fyller jag 28 år 
Låter supermysigt med mys på Lindas gräsmatta, om det inte blir helt sjukt tidigt på morgonen vill säga. Gabriel och jag hänger på om det blir av
Nu ska jag iväg och äta massa gott hemma hos mamma