icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Godmorgon!
Grattis Sara i efterskott..
hoppas dagen vart bra.
Vi var till Niklas bror och grillade och åt en massa onyttigt som chips och nötter men fasen vad gott det var;) sen gick vi till brasan och Melvin sov hela tiden men vaknade när vi skulle tillbaka till Niklas bror och var vaken ända till 23:00, han som brukar sova vid 19:00;) men det gick bra ändå,, han sov till halv åtta i morse och fick sitt första mål vid 08:00 sååå skönt.. slapp gå upp vid fem och ge mat som alltid annars.
Ang att vara hos mig så kan vi väl vänta tills Carola slutar att jobba.. inge fint väder och träffas på eftermiddagen är inget för mig för Niklas kommer ju hem och det är inte lika kul, bättre när vi är själva. Tycker det passsar bättre att ses på fm. så kan man ses ett tag...
I dag ska vi nog till Tuna Park och shoppa lite...![]()
ha en mysig dag alla glada!
Kram // Oss
I morrn ska vi till Bcv och ta spruta och läkarkontroll så det passar sig iaf inte,,,
Tack för gratulationerna tjejer
Kanske lika bra att avvakta tills även Lola kan alla tider och även vänta på lite finare väder så att vi kan sprida ut oss på diverse gräsmattor i fortsättningen
Har haft svärmor här hela dagen och är helt slut nu efter att ha varit väldigt social i väldigt många timmar *pust* 
Sulle väl vara lite kul.. men är nog inte kvar till midnatt om man går dit vid 16:00,, det orkar jag inte..
Några intresserade?
vad kostar de föresten?
Linda : Ne.,inte jag heller . har inte lika mycket party-ork som förut så det räcker gott med några timmar . hehe ![]()
kommer inte ihåg vad det kostade.,tyckte det stod 200kr . kan kanske stämma ?
Får se om det blir strejk på ICA . För tjänstemännen iofs men det innebär ju att ingen av oss "slungare" heller får jobba . dom skulle tydligen ha möte om det idag . undra hur det skulle gå.,stackars butiker säger jag bara .
lola
det verkar intressant, när är sista anmälningsdagen???
är det mat och så då?
pratade lite om det här hemma och tänkte kanske ta en ätardag då, så får hålla mig med soppor i över 3 veckor nu då ![]()
men då borde man komma i en del kläder till festen i alla fall......
men får hålla mig nykter för annars kommer jag inte hem igen ![]()