icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Jag har sett helt fel på afficherna . kostar bara 50kronor o det är inte den vanliga vårfesten . utan det här är vårpuben som det så fint heter nu . i priset ingår grillade hamburgare med vanliga tillbehör . det kommer att hålla till på Blue Moon Bar.,men sen öppnas det som vanligt med "after work" så då kommer det en massa annat folk oxå .
sista anmälningsdatumet är den 21 maj så man har lite tid på sig att fundera . biljetter säljs i receptionen .(vet inte hur många det finns o hur fort dom går åt)
jag vill gå,o så Linda o Carola . hoppas det är flera som hakar på,skulle va jätte roligt ![]()
blev riiiktigt irriterad idag på lunchen . satt en tjej vid vårt bord som inte brukar sitta med oss . brukar gå andra skiftet annars . nån kom in på barn o då sa hon "för ett tag sen va det ju jätte många tjejer som var gravida här på ICA,bara för att få slippa jobba...."
tror dom att man är så puckad att man föder barn bara för att slippa jobba ?! Hon tyckte även att "alla med barnvagnar är ju så dryga o tar upp all plats med sina stora barnvagnar i affärer m.m....o alla barn bara ligger o gallskriker så att alla får huvudvärk"
När jag sen började prata om Hugo så förstod hon nog att jag ingick i den "skaffa barn för att slippa jobba-ligan" för hon såg lite skamsen ut .
Tänk att folk kan vara så avundsjuka o bittra... ICA i ett nötskal.. ![]()
![]()
hej hej
nu är vi hemma efter att ha varit en heldag i västerås ![]()
hälsat på Josefin och Katrin.... ha träffa lilla Filip också en sväng.....
nu är både mamma och barn trötta, ska nog bara slappa resten av kvällen.....
ha en skön dag. kram
lola
så typiskt ica- nötter!!!!!! ![]()
alla killar som får barn på ica då??? varför ska dom få skaffa och inte vi??
vad hette hon?? det är ju mitt skift då, men är ju så många nya så jag känner henne säkert inte....
Jo,hon jobbar när du jobbade där . Började nog strax efter mig tror jag . hon verkar trevlig o så annars.,men vänder nog kappan efter vinden lite verkar det som . som dom flesta andra där tyvärr.. hon sa det nog lite på fel sätt . men det verkar ju va så dom flesta tror .
Carola : glömde fråga.. hur många sopp-dagar är du uppe i nu? o hur länge ska du köra? tycker du fortfarande att det går utan problem . inge yr,trött eller hängig ?
Linda : Ja.,det är verkligen avundsjuka det handlar om o inget annat . tyvärr kom jag inte på nåt bra att säga just då.,men hon såg på min min att jag blev lite irri . hon skämdes nog lite . en ung liten tjej...,hennes tur att få barn kommer nog oxå nån gång !
Kul att du gått ner trots slarv . så skönt att man kan slarva o unna sig ibland utan att man ska behöva gå upp för det .
Jag har ökat mina points nu.,hon på VV tyckte det eftersom jag stod still . åt ju bara ca 16/dag ett tag . egentligen ska jag äta 19 när jag inte jobbar o 21 när jag jobbar o det gör jag nu . gav resultat förra gången.,får se om det gör det denna gång med . Vägning om 6 dagar
sen kommer jag kunna väga mig varje vecka igen.,ska bli skoj .
lola
18:de dagen idag med upphåll i två dagar förra helgen......
funkar hur bra som helst, kommer hålla på ända tills jag tappat all övervikt hoppas på att ha gjort det till sommaren..... 19 kg kvar nu ![]()
ställde mig på vågen idag och fick en chock, visserligen är våran våg inte den bästa men enligt den så är det exakt 9 kg minus nu ![]()
funderar på bmb, kommer nog följa med men får se om jag väljer att inte äta något. känns ju lite surt att slösa en matdag på torra hamburgare.....
men vem vet, är ju 3 veckor kvar så jag kanske har tappat en massa och kan unna mig en extra dag då.....
Ja,jag vette tusan heller om jag kommer att äta nån hamburgare.. är inte så förtjust i dom ändå . men tar av det andra som finns istället ![]()
Carola : Det stämmer nog alldeles säkert att du tappat 9 kilo,tänk på alla vätska du tappat . plus mmmycket fett . du är så duktig så . kul att det fungerar bra.,då är det ju bara att hålla på så länge du orkar . får du i dig mycket vatten o så?

ja det gör jag
så sött!!!!
lola , dricker vatten som tusan och pissar där efter ![]()
aha.. bra.. läste nånstan att ma var tvunget att ta en bild från galleriet.. så nu funkar det äntligen!!!!!![]()