icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Nu ska jag sluta.. bara glad att det äntligen fungerade för mig!!
Camave: vad duktig du e.. skulle aldrig klara att bara äta soppor.. älskar mat!! nyss grillat;)
hehe,ja jag ser oxå bilden. så söt så.. ![]()
igår hade vi en jätte trevlig kväll hemma hos vännerna . åt god mat(kom säkert upp i 100points),satt o snackade o sen spelade vi lite pingis . otroligt länge sen jag spelade det o det va sååå roligt ! I början hade jag inte en chans mot nån av dom . men på slutet kom jag in i det där o när vi avslutade med en "parduell" så vann jag o Sami(inte tack vare Sami,hehehehhe)
Hugo hamnade hemma hos mormor inatt . hon ringde igår o ville att han skulle sova där . så hon kom o hämtade honom från dom när det va dags att sova igår kväll . lyxigt att ha både mormor o farmor så nära ![]()
idag ska vi hem till mormor o hjälpa henne på tomten hela dagen . grillning igen
Ha en bra dag tjejor ! ![]()

Va roligt att hon gör framsteg för var dag som går
Mycket som händer för dom små liven,.tänk va allt måste snurra i huvudet på dom . så mycket nytt,läskigt,stort o spännande ! Såå roligt att följa deras utvecklig från bebisar till barn ![]()
Mitt lilla barn har varit ute på tomten hos mormor heeela dagen idag . o bara sovit totalt i ca 1 timme . han som brukar sova runt 3 timmar . ojoj . han har ätit både sand,stenar(som jag som tur va hann få ur),gräs o glass
nu har vi iaf nyss badat,klippt naglarna,haft på hudkräm,lagt honom i sängen o pussat godnatt . Hann nog inte ens ut från hans rum innan han sov ![]()
Imorn ska vi få besök av morfar o hans tant . Ska bli sååå roligt . älskar att träffa morfar . blir ju inte så ofta
hoppas han får vara pigg imorn så dom kan mysa o leka ordentligt .
Fortsatt trevlig helg till er alla !
Har varit inne väldigt lite på sista tiden men ville bara kuta förbi och säga att ni lagt in fantastiskt söta och fina bilder
Ska lägga in en lite nyare på Gabriel snart också, måste bara få in dem i datorn först
hej alla
hoppas ni haft en skön helg. Det har varit lugnt här , J har haft truckutbildning på sitt jobb så vi har mest varit hemma själva....
min syster kom hem från gbg och mamma va med så hon har hälsat på mig lite. va även med och kollade på simmet idag.....
syrran och mamma va i ullred innan dom åkte hem till vås så flisan har fått en massa fina sommarkläder ![]()
och en resesäng .... måste ha en i sommar.....
idag har jag fått höra två gånger att jag börjar bli smal
man blir ju inte lite peppad då!!!
ha en fortsatt trevlig kväll.
kram från flisan och mig ![]()