• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • lola1983

Hahahahaha ! en bra idé.. tyvärr va han o jobbade . jag satt igång o städade lite här hemma istället . inte lika roligt.,men behövligt Räcka ut tungan

snart ska vi iväg till släktingar o spela lite spel : Geni ! blir nog skoj .

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983

Ska börjas i tid liksom.....CoolFlört
  • Lillen06

Fina bilder ni lägger in,, sötisen Hugo är sugen på er öl,, har ni gett honom nån smakis på de än då? Flört

Nu kräktes Melvin igen,, jag blev nersköljd.. pratade med barnakuten,,, kräks han igen nu så måste vi nog åka upp.. nu är det bara vätska vätska och åter vätska som gäller.. var och köpte lite äppledricka att blanda ut vätskeersättningen med så kanske det går ner lättare.. han kan ju inte ha nå kvar i kroppen,, som tur är så har han ju iaf att ta av och det är man ju glad åt i såna situationer,,,

Nu ska jag hänga tvätt och sen slänga i en till tvätt.. mycke tvätt blir det magsjukt barn,, tur man har tvättmaskin,,,

kram på er alla och ha en mysig helg!!

• lola1983
    Neee.,usch . stackars Melvin ! nu får dom där magbaskiluskerna minsann se till att ge sig !
    Håller tummarna för er..

Va har ni för planer i helgen då allesammans? Inge roligt väder ute..,buhu !
    Undra om man ska utmana öder o gå en långprommis..,kommer säkert börja vräka ner regn bara för det .
  • Lillen06

Nu är han på bättringsvägen,, inte vatten i blöjan utan nu är det diarré.. och det har gått sen i går kväll han bajsat så nu hoppas jag på att han är på bättringsvägen..

Liten fråga om vagnar.. hur gör ni andra när ni bara ska in en kortis nånstan? Babyskyddet börjar bli för tungta att bära på-- lite sugen på en sulky av nå slag men han är väl för liten?? eller?? vill ha en brio sitty eller dyl..
    För om man bara ska en snabbis nånstan så känns det onödigt att släpa den stora sittvagnen,,, men tänker ha den kvar när man e på stan och går ut och går och så.. tänkte en sulky mer för shopping,, men det säga väl att de ska användas från året??

Camave: Använder du sittyn jämt eller bara i bland?

Sen en fråga till: Bilbarnstolar,, vad har ni andra köpt för några efter babyskyddet? Nöjda med dem?? vi är på g på nå nytt nu...

• camave

linda

jag använder sittyn när vi ska och handla och liknande..... jätte bra att ha med då....

använder den stora vagnen när jag tex ska på stan eller ute på promenad så hon kan ligga ner om hon blir trött.
    Tycker absolut inte att melvin är för liten för en sittvagn. dom rekommenderas från 6 månader...
    Jag har beställt en till vagn nu, en emmaljunga scooter.... är igentligen helt onödigt då brion är jätte bra..... men jag tycker scootern är så himla snygg så jag kunde inte stå emot Räcka ut tungan

Har lagt ut mitt armband och halsband på tradera nu (det som jag fick av ett ex) och budet är redan uppe i över 700 spänn sen igår så jag hoppas att mitt ex kommer betala en hel del av vagnen Skrattande

får se om vi behåller sittyn eller om man säljer den.....

vi har inte använt babyskyddet på ett bra tag, vi har en brio zento och är nöjda med den....

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • camave

jo, den är helt toppen..... inge fel på den alls.....

bara jag som vill ha en scooter för den är så jäkla snygg!!!!!! Räcka ut tungan
    slöseri med pengar jag vet.......

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • lola1983

Linda : vi köpte scootern till Hugo när han va 5 månader . då va han lite för liten för den . men efter han fyllt 6 månader så använde vi den jämt o tog bara liggvagnen när vi skulle ut o gå långt så att han skulle sova skönare .
    Är riktigt nöjd med våran scooter o tror absolut att ni kan köpa en till Melvin nu om ni vill . han är inte för liten .
    Vi har inte köpt nån ny bilstol till Hugo.,men ska nog göra det till sommaren eller efter . han sitter inte så jätte bra i den längre eftersom han är så lång . bena får han ju nästan ha vikta mot stolsryggen . men så svårt att veta vad man ska köpa för stol.. vilka har ni kollat på då?

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp