• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • camave

lola

vilken bank?

triin

kommer till öppna i morgon, om det är fint väder kommer jag till nina innan jag med

Var tar tiden vägen? Flisan är 6 månader.......
  • lola1983
    Carola : ICA Banken . glömde skriva det ..

Catrin : dom pengarna hade suttit fint,är ju mycket pengar . va roligt Glad tråkigt att du inte kan gå på festen .
    någon annan?

Verkligen tråkigt väder idag . fast för min del för det inget . för jag har ändå fullt upp . lite nervöst.,ska in o lämna mitt CV idag till ett jobb som jag jätte jätte gärna vill ha ! är nog många som söker så man får inte ha nå förhoppningar men jag ska försöka vara så trevlig jag bara kan Flört

sen är det vägning *håll tummarna*
    & sen frysen heeeeeela långa kvällen *burr*
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • tessan04

Hej hej!
    Inte ofta man skriver här inteRäcka ut tungan. Idag har Måns och jag varit och klippt oss. Måns fick en liten tuppkam, så cooooltCool. Tänk att han blir 1 år på fredag, vart tar tiden vägen? Jag kommer inte gå på icafesten, är i stockolm och shoppar den dan och kommer inte orka partaja efter det.

Ha det så bra alla, kramiz på er!

Mamma till världens sötaste Måns!
  • Lillen06

I dag är min prins ett halv år.. för ett halvår sen så var värkarna i full gång och det gjorde ONT!!!

Tessan: Pch stora Måns blir ett,,, storkalas och massor med paket? ;)

• lola1983

Oj..,har inte tänkt på att Måns är en sån stor kille . Guuu va tiden har gått fort . Va roligt med 1års kalas Glad ska du fixa tårta o så själv eller beställer ni?
    längtar så tills det är Hugos dags .,har redan planer på hur allt ska fixas o donas . hehe .

idag har jag haft en kall dag i frysen . inte roligt alls att vara där.,men jag överlevde o nu är det iaf avklarat . ont i ryggen fick man iaf.,kollina väger ju så mycket där .

Linda : hihi..,ett hemlis jobb Flört berättar mer om det sen när jag vet mer . nu vet jag bara att det är ca 400 som sökt o det är bara 5 platser Ledsen

Godnatt tjejer o killar .

• lola1983

Glömde : idag stod vågen på +0,1 . inte så jätte farligt med tanke på att jag unnat mig.,men ändå såå tråkigt . ska ju på kryssning i helgen o det hade varit roligt att kunna unna sig med gott samvete.., nu får jag väl skämmas för varje tugga istället ... hehehe

• Lillen06

Lola: Bara och ta nya tag som jag gör varje vecka.. fasts du har ju så lite kvar till din målvikt så det är ju svårare då.. jag har ju hela 10 kg kvar!!
    Har  tappat allt,, vet inte hur jag ska få tillbaka karraktären,,, ??? ...
    Ska nog ner i dag och väga mig och det blir nog plus här med.. men nu jävlar tar jag nya tag,, igen,, suck,, pust,,, stön och åter stön,,,

• Medusan

Som ni kanske märkt har jag skrivit väldigt lite härinne på sistone. Vi har massor att göra just nu och jag har inte mycket tid och kraft över för FL just nu *förklarar*.

Vi ska ju sälja lägenheten och flytta snart plus att vi ska åka utomlands mitt i allt när vi har massor att göra. Förhoppnignsvis lugnar det ner sig om ett par veckor, fast det lär det inte göra i och med att vi ska fixa massa i den nya lägenheten då

Ser mest av allt fram emot att bara få den här lägenheten såld så att man slipper tänka på det. Vi är ju ute väldigt sent eftersom att allt gått så snabbt och jag känner mig aningens stressad över det. Verkar som att chansen är stor att min granne köper lägenheten, jag hoppas på det för då slipper vi hålla på med mäklare, visningar och annat som tar massor med tid i anspråk. Om han accepterar det pris vi säger så blir det så. Får förhoppningsvis svar ikväll eller senast imorgon

• Medusan

Wohooo, vi har sålt lägenheten nu. Vi sålde den till grannen utan mäklare och känner oss nöjda med priset

Bättre kunde det knappt bli, nu kan vi slappna av här och njuta av Italienresan nästa vecka och bara luta oss tillbaka och flytta i lugn och ro under Juni månad

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp