icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske

Jaaaa.,nu är sista dagen avklarad . så skönt så
fast det va faktiskt helt ok att jobba,veckorna gick himla fort o jag hann liksom aldrig tröttna . tyckte det flöt på bra .
Idag fick jag köra interntransport (tompall) hela dagen så det va ett riktigt lyxigt avslut ![]()
O imorn åker vi . Hoppas o tror att vi kommer ha det dunder mysigt . men kommer sakna våran lille prins så klart . han älskar att vara hos mormor o farmor så det kommer nog gå så bra så ! ![]()
Har vart på Barnens dag hela dan.,,, slut som människa.. nu ska jag slänga mig i soffan med godispåsen och vänta på schlager;)
kram och godnatt! ![]()
god dag alla goa ica-pack ![]()
hoppas ni haft en trevlig helg, själv va det kalas igår och vi fick grillad kyckling. himla gott!!!!
så nu är det soppor som gäller till ica-festen. får se om jag äter då eller om jag väntar till på lördag. beror på hur gott det ser ut....
man vill ju inte slösa bort sin ätar dag på skit ![]()
i morgon blir det till öppna förskolan och på eftermiddagen ska vi nog in till nisses och kanske köpa/beställa altanmöbler.....
vi har hittat skitfina där, men jag är lite skeptiskt till nisses, känns så kasst på vissa saker. men det kändes stabilt och bra och va dessutom skitsnyggt.
skulle vara kul att få ordning på våran altan till denna sommaren
annars så håller vi just nu på att fixa våran gräsmatta, den är full med maskrosor och stora hål. vi har köpt gräsfrön och 10 säckar med toppdress så nu ska det banne mig bli en fin matta till sommaren.
har fått blåsa i ena handen efter att ha grävt efter maskrosor hela helgen.....
kommer få hålla på hela veckan minst..... det är våra grannar som verkar odla maskrosor i sin gräsmatta och det sprider ju sig så in i bänken....
gumman ligger och sover just nu, hon har varit lite kinkig ett par dagar nu och jätte trött. sover hela tiden känns det som. dom har väl sina perioder dom med....
hon va så trött idag så vi åkte inte ens och badade, vilket va synd för idag fick dom åka rutchkana
. men vi får göra det nästa gång i stället.....
och så kollade man ju melodifestivalen igår, kunde inte mer än att skratta.... the ark seger tippade!!!!!!! ja visst!!!!!!
tyckte nästan det va lite roligt......
jag trodde serbien skulle vinna och jag fick rätt, själv gillade jag finnlands bidrag....
och något mer , minns inte viket det va.....
nä, nu ska jag nog gå och göra lite nytta här hemma......
ha en fortsatt trevlig helg.....
Springer runt och packar allt för morgondagen och känner mig lite smånervös inför flygturen (åker ju till Italien imorgon ju). Om någon har några tips så här i sista sekunden så tar jag tacksam emot dem. Tips på hur vi kan få flygturen så smärtfri för Gabriel som möjligt. Ska ha med näsdroppar och försöka få honom att äta när vi startar och landar så att han inte får ont i öronen 
Nu är vi hemma igen . har haft en mysig kryssning
lugnt o skönt.,mycket mat o en hel det godis . Viktväktarna va totalt bordeglömda . det tycker jag att jag förtjänar efter alla veckor så jag tog en helt ledig dag . mådde nästan illa av allt...![]()
När vi kom hem idag hämtade vi lillplutten o sen åkte vi hem till vänner o kikade på Finlands matchen . skulle vi inte ha gjort..,blev inte riktigt som killarna ville . hmmm !
Carola : det är nog säkert tänderna som är på G för lilla tjejen . Hugo sov oxå mycket då.,va kinkig o hade feber .
Hugo har förresten fått sin 3:e tand nu . hans övre högra framtand
gulligull..
Imorn ska vi till Barnens Hus o köpa gåvagn o "ramla"-hjälm . godnatt
tog tempern på flisan i går kväll.....
40, 2 grader.... stackars gumman. inte konstigt att hon är hängig.....
så nu får hon alvedon lite titt som tett så får i hoppas det blir bättre då....
ha en skön dag i regnet alla.... ![]()
hej igen
gumman börjar piggna till nu, tempen är nere i 38 grader och hon har inte fått alvedon sen lunchtid. får hoppas att det vänder nu.....
min arbetsledare ringde nyss, frågade om jag ville jobba extra. så ska in och jobba på torsdag. ska bli ganska kul faktiskt
ska även jobba 6 juni.....
kanske är bra att få en liten mjukstart innan riktiga jobbet börjar i augusti.....