icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
fy fan vilken natt jag haft ![]()
flisan somande som vanligt vid halv åtta men somnade inte in förän kl 02 i natt.... fick springa in till henne var 5 minut hela tiden där i mellan.
testade att ha henne breid mig i sängen men det gick inte heller *suck*
vid 02 gav jag henne en alvedon, tänkte hon kanske hade ont någon stanns och välling. sen somnade hon till halv 4 somnade om vid 4 och vaknade vid halv 6.
sen somnade hon konstigt nog om igen och sov till sju.
J kom hem vid 6,30 och då fick han ta över....
somnade om vid 8 och vaknar nu.....
så nu är jag lite piggare i alla fall ![]()
Camave: Jobbigt, hoppas dte bara var för en natt..
Triin: Går inte Philip på dagis?
För mig spelar det som sagt ingen roll hur vi gör nästa vecka.. kan åka ne rpå stan med så bestäm ni.
Några som ska på festen eller hur blev det?
Löneförhöjningen är iaf klar så hör av er till lön och få en ny årsinkomstlapp att skicka till försäkringskassan...
Nu ska vi till svärmor och äta lunch sen föräldrargruppsträff..
bye bye
lola, jag vill gå.....
jo, fler och fler som tröttnar på henne. tror inte hon bryr sig längre när hon snart ska sluta. man va ju lite så själv.
hon hittar ju inte på något alls, försöker ju även slippa ifrån sångstunden så ofta det går.
kom till familjecenter i morgon, mellan 9- 11,30 är jätte trevligt där, inte alls så jobbigt som folk sagt....
om du kommer kan jag ge dig pengar då, annars så kan jag sätta in pengar på ditt konto.... eller komma och lämna i brevlådan någon dag....
Får se hur jag gör med festen,, både vill och inte.. bestämmer mig över helgen;)
när ska man senast köpa biljett??
Hej!
Jag skulle hemskt gärna gå på festen om jag inte ammade.......gumman är hemskt fäst vid mitt bröst å patrik skulle nog inte klara båda barnen själv utan mig då=)
Linda: Philip är hemma från dagis på tisdagar å fredagar. Vet inte om ni har bestämt något än men jag följer med på vilket som.
Carola: Skulle du till öppna imorrn? Åker ju in till Nina efter 09 när jag lämnat Philip. Vore skoj å se er igen=)
Måste bara berätta! Låter inte som mycket pengar.......jag vet men jag säljer ju lägenhet på bjurhovda. Å mäklaren ville sätta ut den för 125 000. Å de tycker jag e mycket här! Hoppas vi får den såld nu.
Någon som är sugen på att åka till busborgen eller myrstacken någon dag? Tycker jag vore skoj!
Hoppas alla får en trevlig dag i regnet......själv har jag bestämt å gå femman med en kompis på björnön........suck! Men vi måste!
Kram på er alla!
Godmorgon!
Vilket härligt väder... not
Vad ska man hitta på i dag då?,, får nog ta den dagliga promenaden lite senare om regnet ger med sig. Kanske en städardag?? oh, vad kul. men men, det måste ju göras.
Åka till Hälla en sväng kanske och kika lite.
Ska nog köpa nå fint till melvin, nån rolig leksak eller nå fint klädesplagg;)
Hoppas alla får en bra dag trots regnet!