icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Kikar in och läser lite.. orkar inte skriva nu.. i morrn;)
godnatt!!

linda
jo, den syns.....
jag kommer i ett par av mina jeans *jippi* är så glad.......
slipper jag ha mamma byxor på ica festen!!!!!
är det träff på stan i morgon? men bara för särskilt utvalda då eller? ![]()
ja ja, jag kommer inte komma hemifrån på ett par dagar i alla fall *suck*
nu är det snart dags för kudden, kram alla......
Godmorgon!
Camave: Jag och Tessan skulle setts på stan, vet inte om Maria skulle me å,, men för min del blir det ingenting för Melvin har nog åkt på nån magsjuka,, spydde en fontän över hela sängen efter vällingen i morse, sen har han spytt flera gånger till och sen bajsar han vatten så nåt skumt är det ju. Han fick lite gröt nu och så somnade han, får se hur han är när han vaknar.. försöker få i honom så mycket vatten som möjligt.
Sen ang speciellt inbjudna,, ni träffades väl på stan förut och då var inte jag inbjuden så det jämnar nog ut sig
Hur mår Felicia föresten?
Lola: Vad bör man tänka på när de små är magsjuka? Hugo var ju magsjuk så du har ju vanan innne;)
Nu ska jag slänga i en tvätt och sen koka nappar och plocka lite emdans han sover,
Kram på er..
tja....
Då skrev ju faktiskt jag i tråden att jag och tessan skulle träffas !!!! det hade ju bara varit att hängt på..... nu råkade jag ju bara se det i någons gästbok...
sen skrev jag ju det som ett skämt, hade jag kunnat följa med så hade jag väl frågat er och jag hoppas att jag hade varit välkommen att följa med.
för det hade jag väl varit????
i alla fall, stackars lilla melvin.... hoppas han kryar på sig snart. vet en väns son som fick magsjukan. va tvugna att tvinga i honom vätskeersättning....
hoppas det vänder snart.... en kram från mig och flisan
flisan är i ala fall feberfri idag, det känns skönt..... va lite läskigt igår när febern va så hög. hon va liksom inte riktigt medveten sov för det mesta och när hon va vaken så bara satt hon gjorde inget alls.......
så det va skönt att det vände så fort....
men kommer nog att hålla mig inne en dag till med henne.
ha en skön dag. kram
här har det skrivit mycket.....
Carola : bra att hon börjar känna sig piggare. hur mår hon idag då nu när febern är borta? skönt med små barn att febern ofta går över så fort . inte roligt när den blir så jäkla hög direkt .
Linda : usch då . stackars Melvin . det enda man ska göra är att tvinga i honom mycket vatten . man ska inte försöka tjata med mat eller välling om det gör att han spyr . bättre att han får behålla vatten . håller det i sig ett tag o han bara spyr o spyr så får man vätskeersättning . jäkligt bra o behövligt ! så om han forfarande inte fått i sig nå mat el vatten till kvällen så kan ni ju ringa in o höra . vet inte riktigt när dom ger vätskeersättning men jag vet att det är jätte viktigt att dom får i sig mycket vätska !
igår satt Hugo i halsen !
det va sååå läskigt . jag skulle ge honom puré o helt plötsligt(efter typ 3 tuggan) så började han hosta jätte mycket . trodde först det va maten som hamnat fel.,men det gav sig inte . va helt röd i ansiktet o fick knappt nå luft . jag la han upp o ner i mitt knäp o bankade lite i rumpan o på ryggen men han bara skrek o kippade efter andan om vartannat . o tårarna bara rann på honom
ringde min mamma som kom på 1 minut men när hon kom så hade han precis spytt upp lite . det som hade fastnat va ett sån där litet ICA plastmärke som sitter på äpplen
det som är såå litet ???!
uscha.,.va inge roligt . men sen när han hade spytt o mormor kom o pratade med honom så skrattade han igen som om inget hade hänt...*tokern*
Ingen träff på stan imorn alltså... nu börjar det verkligen dra ut på tiden det här med att träffas .
Hojta till Linda när vi skulle ses hemma hos dig . skulle va roligt att hinna träffa alla några gånger innan semester o allt .
Nästa vecka kanske vi kan ses??
Onsdag kan jag inte,, ska och kolla mitt blodtryck på fm och sen har vi tandinfo på em...
Torsdag brukar jag ju träffa de andra men de andra dagarna har jag nog inge planerat... tror jag.. ska kika efter och återkomma..
när kan ni andra??
lola
var kom den biten ifrån då? barnmaten? vore ju fruktansvärt i så fall.....