icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Camave: Vilken färg?? Jag älskar den rosa och gröna (är det grön eller kanske beige??) hade jag en flicka skulle det bli den;)
jag har zenton.... tycker den är toppen =)
färgen är jungel lime..... verkligen älskar den.....
jag tycker visserligen att det är en neutral färg som passar till båda könen. men vi har ju lite olika tänkande angående sånt du och jag ![]()
blir bara soppa för mig i kväll, och kanske lite tea´
ha det gött....
Linda : Ja,zenton har jag oxå kikat lite på . verkar bra o smidig . håller med dig.,den scootern som är rosa/grön är såå läcker . fast iof tycker jag att alla färger på scootern är snygga ![]()
För min del blir det potatis/purjolök soppa o sen lite salta pinnar o popcorn ikväll till en bra hyrfilm ![]()
Hahahaha..,undra hur många sidor man måste gå tillbaka för att hitta nåt som nån annan ICA jobbare än oss tre har skrivit . bara vi som sitter o snattrar här.. ![]()
ingen tycker om oss ![]()
missade att det va rosa/ grön du skrev linda..... den är fin den med. men verkligen älskar lime är så snygg så jag blir helt salig!!!!! sjuk i huvudet jag vet....![]()
gubben sover på soffan och gumman i sängen. är såååå utråkad, vet inte vad jag ska göra....
några förslag?
mina smycken är nu öppe i nästan 1000 spänn ![]()
får nog ringa och tacka exet för vagnen sen *skrattar*
Carola : oj.,.guu va härligt att få så mycket pengar för nåt som du ändå inte har nån användning av . hoppas det ökar ännu mer ![]()
tycker oxå att den där jungel lime är skita snygg . o den passar till båda könen !
hihi,när jag va inne på Emmaljungas o Brios sida idag kunde jag inte låta bli att kika på syskonvagn . det lär man ju köpa nåååån gång iaf
finns inte många att välja på tycker jag . men dom är riktigt snygga .
Har tyvärr inge tips på vad du ska göra Carola . lyxigt att ha det problemet . hehe . lägg dig framför TV:n . måla naglarna . bada kanske . eller bara snoka runt på internet.,då brukar tiden gå fort .
Snart är det dags för ICA fest . någon mer än jag o Carola som anmält sig ?
sista dan på måndag.. kanske tar mig i väg och köper en biljett;)
har inget att ha på mig ju.. allt är för smått:(
kommer nog försöka undvika syskonvagn om det går..... verkar så jobbigt....
men får se , det många som har två barn och ingen syskonvagn, men vet även folk som inte skulle klara sig utan.....
Kul att smyckena ger så mycket,, då kan du ju köpa vagnen med gott samvete;)
Svårt med färger på vagn.. vill så gärna ha dne turkosa pga allt annat vi har är svart, beige, och grått så det skulle va kul med färg.. och sen har man ju sittyn så länge,, två tre år iaf... inte så dyr helelr... får vi en flicka nästa gång då är det ju bara att sälja och köpa en ny ![]()
Linda : Ja.,man kommer ju att använda sittvagnen i flera år så det gäller ju att köpa en som man verkligen vill ha o inte tröttnar på . o när man väl får ett till barn så blir det nog att köpa ny . iaf för min del . för jag vill nog helst ha syskonvagn . tycker det ser såå mysigt ut att båda sitter i samma . plus att det verkar va jäkligt besvärligt att ha 2..,svårt att dra en i varsin hand . hehehe ![]()