icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
lola
kommer inte kunna komma i morgon vilket som. flisan har feber igen....
ska ringa anbritt i morgon, 3:dje gången hon har feber på bara en månad och hon har aldrig några andra symtom....
själv har jag bada i poolen idag, hur skönt som helst. ångrar verkligen inte köpet.....
är så trött på mina soppor idag.... har varit så sugen på mat precis hela dagen. börjar bli riktigt trött på detta nu.... men fram till midsommar ska jag härda ut. vet att om jag föll för frestelse och åt mat skulle jag må så himla dåligt efteråt....
efter midsommar tänkte jag bara köra ren kur tills jag fått bort det jag gått upp i midsommar men kommer vi börja äta lite mat *längtar så*.....
Tack lola för bullen och melonen;)
Var lite snål men hittade inget speciellt som jag ville ha,, vill ju ha mössan men den fanns inte i rätt stl och färg så jag hoppas du har ett party till hösten så jag får se höstkollektionen...
Någon som kan ses på onsdag om vädret tillåter?
Hos mig alltså.. men bara om man kan sitta ute och leka,, så jobbigt om vi måste vara inne,, finns ingen plats till alla små och stora;)
hej tjejer.
hoppas ni haft det trevligt på lolas party dom som nu va där....
själv har jag tillbringat hela dagen inne på barnakuten *suck*
ringde till bvc i morse och berättade om flisans feber som kommer och går. tyckte vi skulle komma dit och ta ett urinprov då hon misstänkte urinvägs infektion....
gick dit och tog provet som visade lite förhöjt värde men inte så mycket.
läkaren som va där skrev en remiss till barnakuten där dom skulle ta ett urinprov genom att sticka en nål ner i urinblåsan, typ så som vi gör fostervattensprov...
lät lite läskigt tycker jag ![]()
när vi väl kom dit så gjorde dom först ett vanligt prov igen och tog lite blod. provet visade ännu mindre resultat än på bvc men blodet visade för låg sänka....
dom bestämde sig för att ta testet med nålen ändå och flisan fick ett bedövningplåster på magen som skulle verka i en timme innan dom kunde sticka henne...
när det väl va dags så kollade dom med ultraljuds maskin på urinblåsan först. men efterssom den va tog så va det ingen ide att sticka henne. fick i stället stå beredd med en mugg när hon kissade nästa gång.....
det provet visade inget ting alls så dom uteslöt urinvägsinfektion...
men något är fel men dom vet inte vad så vi ska vara tillbaka igen i morgon kl 9 och kolla sänkan igen..... har den gått ner så kommer vi inte göra något mer men är den samma eller ökat så vet jag inte vad som händer.....
får hoppas att det i alla fall inte tar så jäkla lång tid i alla fall.....
ha en skön kväll!!!! snart kommer regnet......
Camave: Stackars gumman,, jobbigt när mna inte vet vad det är.. hoppas det inte är nå allvarligt och att hon blir av med sin feber snart.. *kram från melvin*
Carola : nemen.,låter inte alls roligt ! pluttan då ! hoppas det inte visar sig vara nå fel o att hon blir bra snart . Hennes nye kille skickar en stor PUSS till henne ![]()
Varsågod Linda.,hoppas bullen(o melonen) smakade
när alla hade åkt låg det en ensam stackars bulle kvar på fatet så jag va ju bara tvungen att rädda den från sin ensamhet.. fick hälsa på melonerna i min mage istället... hahahaha ! mums..
O vilket liv det va.,vart så himla tyst direkt alla gick . 13 vuxna,7 bebisar o 2 barn på 40kvms rum blev lite trångt.. men finns det hjärterum så finns det stjärterum..![]()
![]()
va iaf jätte trevligt o roligt att nästan alla kunde komma !
Nu är jag vrålhungrig.. blir potatisklyftor med massa kryddor på till kvällsmat . blev så sent så orkar inte nåt annat . o det är ju såååå gott ! *smaskens*
Gokväll på er.. Imorn ska jag o vänner till busborgen.,så det gäller att somna tidigt ikväll om man ska orka.. ![]()

till Flisan!
vi skippar i morrn... ingen som skrivit nå så jag bokar in annat..
linda
det ska ju ändå bli dåligt väder i morgon ju.......
nyss hemkommen från busborgen !!!
fy fan vad roligt va haft, speciellt mammorna ![]()
nä, till bvc med vattenflaskorna...